همزمان با هفته ازدواج در خراسان رضوی مقررشده با همکاری دادگستری طرح هفته‌ای بدون طلاق اجرایی و هیچ طلاقی ثبت نشود.
کد خبر: ۶۴۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ 14 August 2018
به گزارش تابناک : مجید پوررضایی،معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان برای جوانان  خراسان رضوی گفت:با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با دادگستری طرح هفته «بدون طلاق» را خواهیم داشت و طلاقی در این هفته ثبت نمی شود.
 
وی افزود:تمامی برنامه ها و فعالیت ها در این هفته با رویکرد ترویج فرهنگ ازدواج آسان،آگاهانه ،بهنگام و پایدار مبتنی بر نهادینه سازی سبک ازدواج ایرانی-اسلامیو آموزش جوانان در آستانه ازدواج و زوجین جوان و گسترش فرهنگ مشاوره در جامعه تدوین شده است. 
 
وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره زوج خوشبخت ایرانی، همایش‌های ازدواج جوان، برگزاری کمپین ازدواج با ساماندهی ارایه خدمت رایگان و با تخفیف مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و سایر مراکز ارایه دهنده خدمات مشاوره اجتماعی، تصریح کرد:در همین چارچوب تمامی مراکز تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان برای جوانان در آستانه ازدواج و زوجین جوان در طول هفته ازدواج در بخش ارایه مشاوره‌های فردی و خانوادگی رایگان خواهد بود.

معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی با اشاره به اینکه این موضوع که هم زمان با ۲۲ مردادماه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، بیش از ۵۰ دوره و کارگاه آموزشی قبل، حین و پس از ازدواج در مراکز شهرستان ها، شهر‌ها و حتی روستا‌های هدف استان برگزار می‌شودگفت:این برنامه در راستای ارتقای دانش، تحول نگرش و تعالی بینش در جامعه هدف و با رویکرد جریان سازی رسانه‌ای و تنویر افکار عمومی تدوین شده است.

پوررضایی، بازدید و سرکشی از سازمان‌های مردم نهاد جوانان و مراکز مشاوره، مصاحبه با خبرگزاری‌ها و اهالی رسانه را از دیگر فعالیت‌های پیش بینی شده در این حوزه عنوان کرد.

۲۲ تا ۲۸ مردادماه به عنوان هفته ازدواج از سوی وزارت ورزش و جوانان با محوریت توانمندسازی و ارتقای مهارت‌های زندگی جوانان در آستانه ازدواج، زوجین جوان و خانواده‌ها نامگذاری شده است.
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار