مالک باشگاه مشکی‌پوشان گفت: مسئولان ورزشی مشهد و خراسان رضوی خود را در قبال مشکی‌پوشان به خواب زده‌اند.
کد خبر: ۶۴۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 14 August 2018

به گزارش تابناک : محمدرضا عباسی با اشاره به وضعیت دیدار تیم فوتبال مشکی‌پوشان برابر نفت تهران اظهار داشت: فکر می‌کنم با توجه به اینکه تیمی به نام نفت تهران ندارد وجود خارجی ندارد آنها هفته دیگر نیز در رقابت‌ها شرکت نمی‌کنند و تنها در این شرایط نامناسب اقتصادی هزینه‌ای به ما تحمیل شد و با گرانی بلیت هواپیما تیم به تهران سفر کرد.

مالک باشگاه مشکی پوشان خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم بابت این عدم حضور نفت تهران امتیازی نصیب ما شود، از سوی دیگر امیدوارم آنها در لیگ شرکت کنند تا سه امتیاز دیدار نخست بابت عدم حضور آنها نصیب ما شود.

عباسی در پاسخ به اینکه وضعیت میزبانی مشکی پوشان در رقابت‌های درون مشهد چگونه است؟ بیان کرد: با رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در این زمینه صحبت کردیم، سازمان لیگ ورزشگاه تختی را به عنوان میزبان قبول نکرده و باید رئیس هیئت فوتبال رایزنی صورت دهد تا بازی‌های ما در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود،اگر با این ورزشگاه نیز به هر دلیلی موافقت نشود، مجبور هستیم به شهرستان برویم اما برای بازی نخست حتما باید در مشهد باشیم.امیدواریم مسئولان و دست اندرکاران ترتیبی اتخاذ کنند تا مردم بیایند و فوتبال ببینند و تیم را تشویق کنند.

وی خاطرنشان کرد:  متاسفانه هنوز کمکی به تیم صورت نگرفته و امیدواریم این اتفاق بیفتد؛ روز گذشته رئیس شورای شهر مشهد صحبتی داشت که نگاه حمایتی از پدیده از مشکی پوشان نیز اتفاق می‌افتد؛ متاسفانه مسئولان ورزشی مشهد و استان خود را به خواب زده‌اند و در این شرایط تنها شهرداری و شورای شهر پای کار آمده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار