معاون استاندار خراسان رضوی گفت: طبق آمار موجود از اول مرداد ماه نزدیک به ۲۰ هزار بازرسی از صنوف مختلف در استان انجام شده است.
کد خبر: ۶۴۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 15 August 2018

به گزارش تابناک : قربان میرزایی سه شنبه شب در حاشیه کارگروه آرد و نان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد : طبق آمار موجود از اول مردادماه نزدیک به ۲۰ هزار بازرسی در استان انجام شده است که به پرونده متخلفین نیز به مراجع  رسیدگی ارجاع شده است و اجازه نمی دهیم از این فضا کسی سوء استفاده کند.

وی افزود:در حوزه عمده فروشی و خرده فروشی هم نظارت ها ادامه داد وبازرسی های مشترک سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، تعزیرات حکومتی ،بهداشت  مستمر و گسترده انجام می شود .

معاون هماهنگی امور اقتصادی  استانداری خراسان رضوی ادامه داد: جای هیچ نگرانی و دغدغه در بحث تامین کالاهای اساسی و قیمت ها نیست و هیچ افزایش قیمتی در کالاهای اساسی نخواهیم داشت و چنانچه در حوزه خدمات افزایش هزینه ای وجود داشته باشد باید از محل های دیگر تامین شود و در بحث کالاهای اساسی و ضروری فشاری بر مردم وارد نشود.

 وی تاکید کرد : ذخیره سازی خوبی از کالاهای اساسی انجام شده است و تمامی اقلام مثل شکر و برنج ، گندم ، مواد پروتئینی و روغن ذخیره سازی مناسبی انجام شده و هیچ نگرانی نداریم و هر جا احساس نیاز کنیم فوری وارد بازار شده و نسبت به افزایش عرضه اقدام خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار