نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت : علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته و با وجود بودجه‌ی پروژه‌ی شاخص سفرِ رئیس‌جمهور، استانداری خراسان رضوی با ایجاد فرودگاه در نیشابور مخالفت کرده است .
کد خبر: ۶۴۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 15 August 2018
به گزارش تابناک : حمید گرمابی نماینده مردم شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: در یک سال گذشته ابتدا من مخالف احداث فرودگاه در نیشابور بودم و آن را توجیه نمی‌دانستم. پس از کسب اطلاعات و مشورت با کارگرو‌ها به این نتیجه رسیدیم که فرودگاه برای نیشابور ضروری می‌باشد.

وی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به نیشابور و گفتگوی مکرر با مقامات ذی‌ربطِ همراه ایشان ارائه‌ی پیشنهاد احداث فرودگاه در قالب انجام پروژه‌ی شاخص دستاورد سفر رئیس‌جمهور به نیشابور، مصوب شد .

گرمابی افزود: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته  و کسب نظر مساعد بسیاری از مسئولین و به ویژه وجود بودجه‌ی پروژه‌ی شاخص سفرِ رئیس‌جمهور، استانداری خراسان رضوی با ایجاد فرودگاه در نیشابور مخالفت کرده است .

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ایراداتی که به‌توسعه نیشابور می‌گیرند نزدیکی آن به‌مشهد است، ولی حاضر نیستند نکات مثبت نزدیکی را ببینند.
 
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار