رئیس اتحادیه مطرح کرد
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد گفت: خبرهای مبنی بر قاچاق گوشت صحت نداشته و از سویی آرامش در بازار گوشت مشهد حاکم است.
کد خبر: ۶۴۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 15 August 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ احمد احدی با اشاره به اخباری مبنی بر قاچاق گوشت بیان کرد: خبرهای مبنی بر قاچاق دام صحت ندارد و در حال حاضر دام به مقدار کافی در استان موجود است و مشکلی در این خصوص نداریم. باید به اطلاع برسانم که خروج دام از کشور ممنوع شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد در خصوص قیمت فعلی گوشت در بازار اظهار کرد: در چند روز اخیر تغییری در قیمت دام مشاهده نشده و به علت فراوانی دام عرضه در بازار به خوبی صورت می‌‌گیرد، هر کیلو بره نرینه در جه یک در کشتارگاه از 44 تا 45 هزارتومان برای قصاب بارگیری می‌شود.

وی افزود: قیمت گوشت گوساله در چند روز اخیر کمی افزایش پیدا کرده و آن هم به سبب تغییرات در عرضه و تقاضاست. فیمت هر کیلو گوساله نرینه درجه یک برای قصاب از 31 تا 32 هزارتومان بارگیری می‌شود.

احدی با اشاره به نزدیکی عید سعید قربان اظهار کرد: قیمت دام زنده به سبب افزایش مسافران و طبعا افزایش تقاضا کمی دچار افزایش قیمت شده است. در خصوص دام زنده، بره نرینه به قیمت 21 تا 22 تومان معامله می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار