رئیس کمیته جوانان هیئت فوتبال خراسان‌رضوی گفت: نخستین دوره مسابقات فوتبال مناطق ۹ گانه ایران در مشهدمقدس کلید خورد.
کد خبر: ۶۴۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 15 August 2018

به گزارش تابناک : خلیل موسوی اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات مناطق 9گانه ایران در رده سنی 14 سال با هدف استعدادیابی و پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در مشهد شروع شد.

رئیس کمیته جوانان هیئت فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: این دوره از مسابقات در واقع مسابقاتی است که طی آن، نخبه‌های فوتبال مناطق ایران در قالب تورنمت ارزشیابی می‌شوند.

موسوی گفت: پروتکل استعدادیابی فدراسیون فوتبال در این رده سنی از نیمه دوم سال 96 و در قالب تقسیم‌بندی به 9 منطقه شروع شده است. هر منطقه از سه و چهار استان تشکیل می‌شود که بهترین استعدادهای این استان‌ها در قالب اردوهای شبانه روزی که در هفته آخر هر ماه برگزار می‌شود، توسط مربیانی که از سوی هیئت‌ها معرفی و از طرف فدراسیون فوتبال ابلاغ گرفته‌اند، آموزش می‌بینند.به عنوان نمونه، تیم منتخب منطقه شش کشور، از بازیکنان نخبه استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه، حضور ریاست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران، آقای معینی به عنوان سر استعدادیاب است که بازی‌ها را به صورت کامل تا روز آخر 28 مرداد زیر نظر خواهند داشت. همچنین از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان به‌عنوان مسئول فنی مسابقات منصوب شده‌اند و آقایان علی طهماسبی، محمد بابایی و محمود یاوری نیز به عنوان گروه استعدادیابی حضور دارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار