معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از آمادگی کامل حرم مطهر رضوی برای برگزاری ویژه برنامه‌های روز عرفه خبر داد و جزییات برگزاری این برنامه معنوی را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۴۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 16 August 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی به اعلام ویژه برنامه‌های روز عرفه حرم مطهر رضوی پرداخت و اظهار داشت: به مناسبت 9 ذی الحجه روز عرفه، روز نیایش با پروردگار متعال ویژه برنامه‌های بارگاه منور امام رضا(ع) سه‎شنبه 30 مردادماه از ساعت 16 تا 19 با مرکزیت صحن جامع حرم مطهر رضوی برگزار می‎شود.

وی افزود: در ابتدای این برنامه حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی به ایراد سخنرانی و در ادامه محمود کریمی به قرائت دعای عرفه می‌‏پردازد.

حسینی با اشاره به اینکه صوت و تصویر این برنامه به صورت سراسری در تمامی اماکن متبرکه پخش خواهد شد، گفت: پس از قرائت دعای عرفه و اقامه نماز مغرب و عشاء چند تن از مداحان خاندان عصمت و طهارت در مصیبت «مسلم بن عقیل» و «هانی بن عروه» به روضه خوانی و مرثیه سرایی می‎پردازند.

وی افزود: با توجه به حضور گسترده زائران برای بهرمندی از دعای عرفه، به تعداد کافی کتاب‏های ادعیه و دعای عرفه تدارک دیده شده که در روز عرفه در چندین نقطه از حرم مطهر امام رضا(ع) توزیع خواهد شد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: عرفه روزی است که خداوند بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود فراخوانده و جود و احسان خود را برای ایشان گسترانیده و شیطان در این روز خوار و حقیرتر از دیگر اوقات است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار