فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع):
فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) گفت: برخی افراد در کشور به حمایت از تجمل گرایی پرداخته و سبب شدند که مردم با مشکلات شدید اقتصادی روبرو شوند و امروز نیز مشکلات کشور به دلیل وجود روحیه قارون گرایی در برخی از مسؤولان است.
کد خبر: ۶۴۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ 16 August 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر در تجمع حوزویان قم با موضوع مطالبه عدالت اقتصادی در مدرسه فیضیه با اشاره به حرکت انبیا در طول تاریخ اظهار کرد: در طول حرکت انبیای الهی دو گروه برای ضربه زدن به انبیای الهی فعالیت می‌کردند اما در نهایت شکست خوردند.

وی افزود: یک زمانی روحیه قارون گرایی در کشورمان شکل گرفت و این موضوع مطرح شد که باید مانور تجملات داد و زمینه تجمل گرایی در کشور ایجاد شد.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) ادامه داد: برخی افراد در کشور به حمایت از تجمل گرایی پرداخته و مسیر را منحرف کردند و سبب شدند مردم با مشکلات شدید اقتصادی روبه رو شوند و امروز نیز مشکلات کشور به دلیل وجود روحیه قارون گرایی در برخی از مسؤولان است.

طیبی فر با اشاره به وجود روحیه اشرافی گری در مسؤولان دولتی تصریح کرد: مسؤولان مدیریت مناسبی نداشتند و این موضوع سبب شد که ارز و سکه افزایش چند برابر پیدا کند و کشور با مشکلات اقتصادی روبه رو شود.

وی گفت: امروز برخی از قارون‌های داخلی اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب را زیر سوال می‌برند، هنگامی که رهبر معظم انقلاب موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند متاسفانه توجهی نشد.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) بیان کرد: لیدرهای سیاسی و فرهنگی فتنه 88 پس از این فتنه در مسؤولیت‌های اجرایی به عنوان مشاور و معاون و مدیر مشغول به فعالیت شدند که این افراد هیچ خدمتی به انقلاب اسلامی نکرده بلکه برای براندازی جمهوری اسلامی اقدام می‌کنند.

طیبی فر در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که دولتمردان و مسؤولان به مسؤولیت‌های خود عمل کرده و از رهنمودهای مقام معظم رهبری تبعیت کنند و در جاده انقلاب اسلامی گام بردارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار