کد خبر: ۶۴۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 17 August 2018

علیرضا فغانی در رشت مورد تجلیل قرار گرفت

تابناک / بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پدیده مشهد حواشی هایی داشت که یکی از مهمترین آن تجلیل از علیرضا فعانی داور این بازی توسط مسئولان هیات فوتبال گیلان بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال سپیدرود رشت عصر پنجشنبه در هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت با نتیجه 2 بر صفر از حریفش شکست خورد.
پیش از آغاز این بازی ، مسئولان هیات فوتبال استان گیلان با اهدای تابلو فرش و لوح تقدیر از علیرضا فغانی داور این دیدار که در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه حضور و قضاوت های خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشت، تجلیل و تقدیر کردند.
به دلیل کسب نتیجه ضعیف تیم سپیدرود رشت در بازی قبلی و همچین تغییر زمان این دیدار از ساعت 20 و 30 دقیقه به 18 و 30 دقیقه تنها حدود سه هزار تماشاگر از نزدیک شاهد این بازی بودند.
حدود 50 دقیقه قبل از آغاز این دیدار، بازیکنان هر دو تیم برای گرم کردن وارد زمین بازی شدند و به مدت 30 دقیقه تمرین کردند .
تیم فوتبال سپیدرود رشت به دلیل جدایی خداداد عزیزی از این تیم ، بدون سرمربی مقابل پدیده قرار گرفت و تا مشخص شدن وضعیت سرمربی این تیم ، سهیل حق شناس کار هدایت سپیدرود را بر عهده دارد.
قبل از آغاز بازی نیز ،کادر فنی تیم سپیدرود با دسته گل به سمت نیمکت پدیده رفته و با یحیی گل محمدی سرمربی و سایر کادرفنی این تیم روبوسی کردندو همچنین تعدادی از بازیکنان سپیدرود نیز به سمت سرمربی پدیده رفته و با گل محمدی خوش و بش کردند.
تیم فوتبال پدیده مشهد با بنری با مضمون ' یا امام رضا(ع)' وارد زمین شد و تیم سپیدرود رشت نیز با بنری سالروز ورود این عزیزان را به ایران گرامی داشتند.
با توجه به بخشیده شدن حسین کعبی از دومین محرومیتش و بازگشت این بازیکن به تمرینات سپیدرود ، وی جزء بازیکنان ذخیره تیم سپیدرود قرار گرفت که این بازیکن توسط تماشاگران حاضر در ورزشگاه پیش از بازی و همچتین هنگام بازی مورد تشویق قرار گرفت.
همچنین تعدادی از تماشاگران نیز علیرضا فغانی داور این مسابقه را که رقابت های جام جهانی 2018 روسیه را قضاوت کرد ، مورد تشویق قرار دادند. 
سید محمدعلی ثابت قدم شهردار اسبق رشت که گفته می شود یکی از متقاضیان خرید باشگاه سپیدرود رشت است، در ورزشگاه حضور و پس از پایان نیمه اول ، ورزشگاه را ترک کرد.
در دقایق پایانی این دیدار و با توجه به اینکه تیم فوتبال سپیدرود رشت با نتیجه دو بر صفر از حریف خود عقب بود، تعدادی از تماشاگران به شدت به مسئولان بابت نتایج ضعیف این تیم اعتراض کردند .
همچنین در پایان بازی نیز عده ای از تماشاگران علاوه بر شعارهایی علیه مسئولان تیم سپیدرود و مسئولان هیات فوتبال گیلان، به کادرفنی و بازیکنان سپیدرود نیز اعتراض کردند.
تیم فوتبال پدیده مشهد با برتری در این دیدار به سومین پیروزی متوالی خود دست یافت و با کسب 9 امتیاز در صدر جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت و تیم سپیدرود نیز فقط با یک امتیاز همچنان در انتهای جدول رده بندی باقی ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار