رئیس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی مطرح کرد
رئیس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی از درخشش دختران نوجوان این استان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 4 برنز در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ 18 August 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ حسین محمودی از درخشش دختران نوجوان این استان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 4 برنز در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و گفت: رقابت‌های قهرمانی جودو دختران کشور در رده‌های سنی نوجوانان روز گذشته با حضور ۱۵۰ جودوکار از ۲۰ استان در مجموعه ورزشی آزادی سنندج پایان یافت.

رئیس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی با اشاره به‌درخشش دختران جودوکار این استان در این رقابت‌ها؛ افزود: کیمیا آزموده نوجوان اززنده وزن ۷۰+ کیلوگرم تیم استان به‌مدال ارزشمند طلا دست یافت و قهرمان کشور شد، فاطمه رجبی دیگر جودوکار با استعداد استان نیز در وزن ۶۳- کیلوگرم به‌مدال نقره رسید.

وی ادامه داد: زهرا جامعی، کیمیا سخاوتی، فاطمه ادیب و محیا یاری نیز مدال‌های باارزش برنز قهرمانی کشور را به‌ترتیب در اوزان منهای ۴۸، ۵۲ ،۶۳- و۷۰- برای استان به‌ارمغان آوردند.

محمودی بیان کرد: زهرا براشکی به‌عنوان مربی و حمیده حسن‌پور سرپرستی تیم نوجوانان خراسان رضوی را در رقابت‌های قهرمانی جودو کشور کردستان برعهده داشتند.

رئیس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تیم جودو جوانان استان نیز با ترکیب الهام ذولفقاری، الهه ذولفقاری، زینب اسماعیلی، محدثه سبحانیان، مبینا ثالث مقدم، مهلا فداکار، فریبا عاقل و بهنازفلاحتی و هدایت مریم مهرپور امروز به‌مصاف حریفان خود می‌روند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار