تولیت آستان مقدس رضوی:
تولیت آستان قدس رضوی با بیان این‌که چتر خدمت خدامان رضوی باید در تمام نقاط کشور گسترده شود،‌گفت: تمام مسئولان از هر طبقه و رده سازمانی باید خود را خادم آستان قدس رضوی دانسته و به نام حضرت رضا(ع) گره از کار نیازمندان باز کنند.
کد خبر: ۶۴۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ 19 August 2018

آیت الله«سید ابراهیم رئیسی» در ادامه سفر به استان با حضور در همایش خادم یاران و خانواده رضوی با بیان این‌که در عالم برخی از اشخاص، مکان‌ها، زمان‌ها و اشیاء به واسطه‌هایی مقدس می‌شوند، اظهار کرد: تقدس‌های عالم هستی در پرتو ارتباط با قدوس شکل می‌گیرند.

وی با اشاره به تقدس نظام جمهوری اسلامی که به واسطه ارزش‌های الهی و دینی ایجاد شده است، افزود: خدمت در نظام و دین اسلام برای خداست و این رمز تقدس این نظام است.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با بیان این‌که ارزش الهی خدام رضوی با دیگر خدمات در کشور متفاوت است،‌ گفت:‌ خدام رضوی خدمات خود را به نام حضرت رضا(ع) انجام می‌دهند.

آیت الله رئیسی استان یزد از جمله استان‌های غنی در بحث خیرین دانست و بیان کرد:‌ برای عضویت در گروه خدام رضوی هیچ محدودیتی از قبیل سن، مدرک تحصیلی و جنسیت وجود ندارد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که برکات امام رضا(ع) برای مردم فقط به زمان حیاط مادی وی خلاصه نشده است،‌ تصریح کرد: تمام افراد جامعه با هر موقعیت اجتماعی و شغلی باید خود را خادم امام رضا دانسته و به نام امام هشتم، گره از کار نیازمندان باز کنند.

وی در پایان با بیان این‌که خدمت خدام رضوی فقط به صحن رضوی محدود نمی‌شود، تأکید کرد: چتر خدمت خدام امام آستان قدس رضوی باید در تمام نقاط ایران گسترده شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار