رئیس هیئت شنای استان اصفهان گفت: مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات شنای جام «زنده‌رود» سه‌شنبه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ 19 August 2018

به گزارش تابناک : بهمن کیانی والا با اشاره به برگزاری مسابقات شنای جام زنده‌رود در استان اصفهان اظهار داشت: مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات شنای جام «زنده‌رود» سه‌شنبه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور بیش از ۵۰ تیم از سراسر کشور آغاز شده است، ادامه داد: مراسم افتتاحیه این مسابقات روز گذشته با حضور بیش از ۵۰ تیم از استان‌های سراسر کشور در استخر انقلاب برگزار شد و در حال حاضر تیم‌های مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت شنای استان اصفهان ادامه داد: در این رقابت‌ها نزدیک به ۵۲۴ ورزشکار، مربی و سرپرست حضور دارند و قرار است که آنها تا روز دوشنبه ۲۹ مردادماه در استخر انقلاب اصفهان به رقابت بپردازند.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این مسابقات تصریح کرد: مسابقات شنای جام زنده‌رود در رده‌های سنی ۱۲-۱۱ سال، ۱۴-۱۳ سال و ۱۷-۱۵ سال به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن برگزار می‌شود.

کیانی والا افزود: در روز نخست این رقابت‌ها و در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال، متین سهران شناگر اصفهانی در ماده ۵۰ متر پروانه با زمان ۲۵:۱۵ ثانیه رکورد ایران را که پیش از این با زمان ۲۵:۴۳ ثانیه در دست علیرضا زمردی از تهران بود، شکست.

وی اضافه کرد: در ماده ۴۰۰ متر آزاد رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال هم، علی جعفری از استان مرکزی رکورد پیشین خود را ارتقا بخشید و به زمان ۴:۲۲:۴۰ دقیقه کاهش داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار