عضو شورای شهر شوش خبر داد
عضو شورای شهر شوش گفت: مجتمع خدماتی، رفاهی و تفریحی شهر شوش با اشتغال‌زایی ۳۸۶ نفر اشتغال تا پایان سال جاری توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۴۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 23 August 2018

سید حکیم موسوی با اشاره به اهمیت حمایت از بخش خصوصی، اظهار کرد: رویکرد ما استفاده از سرمایه‌گذاران برای توسعه، آبادانی و ایجاد زمینه لازم برای اشتغال‌زایی است.

وی بابیان اینکه با چند سرمایه‌گذار برای انجام طرح‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی در سطح شهر شوش به توافق رسیده‌ایم، گفت: احداث مجتمع خدماتی و رفاهی در ورودی شهر شوش ازجمله این پروژه‌های سرمایه‌گذاری است که به‌تنهایی ۱۲۶ نفر به‌صورت مستقیم و ۲۶۰ نفر غیرمستقیم اشتغال‌زایی به همراه دارد.

عضو شورای شهر شوش بیان کرد: احداث ۶۰ کیوسک متحدالشکل، اتوبانک، رستوران غذاهای محلی، سرویس بهداشتی، آلاچیق، حوضچه‌های ماهی، مسجد و شهربازی ازجمله عناصر تشکیل‌دهنده این مجتمع خدماتی رفاهی است.

موسوی هزینه این پروژه را ۴۵ میلیارد ریال دانست و عنوان کرد: طبق تعهدات پیمانکار لوله‌های زهکشی به مساحت هزار و ۴۰۰ متر و با هزینه بیش از ۱۸ میلیارد ریال در ورودی شهر شوش از بلوار قصر بلور تا انتهای خیابان ابوعلی (محل احداث پروژه) کارگذاری است.

وی بابیان اینکه این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با تکمیل این پروژه ورودی شهر شوش سیمای زیبایی به خود می‌گیرد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار