به مناسبت عید غدیر
مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف از پخش «برنامه سروش ولایت» به مناسبت عید غدیر از این رسانه خبر داد.
کد خبر: ۶۴۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 23 August 2018

 

به گزارش تابناک قم،حجت‌الاسلام محمدمهدی صفایی با اشاره به برنامه‌های رادیو معارف برای عید غدیر اظهار کرد: برنامه سروش ولایت شب عید غدیر از ساعت 21:20 تا 23 پخش می‌شود که مباحث غدیر و حکومت در این ویژه برنامه مطرح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: غدیر و ترکیب دین و سیاست، غدیر و نشانه ورود حضرت رسول اکرم(ص) در امور و مسائل سیاسی و اجتماعی، غدیر نشانه ترسیم حکومت و خط ولایت در اسلام، زمامداری معصومان(ع) پس از پیامبر اکرم(ص)، آغاز زمامداری امام بر دین و دنیای مردم و شاخصه‌های حکومت امیر مؤمنان(ع) در این برنامه تبیین می‌شود.

مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف از پخش ویژه برنامه دریا در غدیر روز هشتم شهریور امسال از ساعت 8:40 تا 11:30 خبر داد و افزود: در این ویژه برنامه فضائل امیر مؤمنان(ع) بر اساس خطبه غدیریه پیامبر گرامی اسلام(ص) مطرح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حضرت رسول اکرم(ص) در غدیر خم امیر مؤمنان(ع) را به جانشینی منصوب کردند. ویژگی‌هایی برای ایشان در خطبه غدیر مطرح شده که در برنامه دریا در غدیر سعی می‌شود روی آن ویژگی‌ها تأکید شود.

صفایی عنوان کرد: برادری و جانشینی پیامبر اکرم(ص)، امیر مؤمنان(ع) صاحب ولایت، عالم به علوم الهی، امام روشنگر و نخستین مسلمان از جمله ویژگی‌های حضرت علی(ع) است که در برنامه دریا در غدیر تبیین می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار