رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد گفت: از امروز طرح حذف تبادل پول نقد برای مبلع پارک حاشیه‌ای در شهر مشهد کلید خورده است.
کد خبر: ۶۴۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 23 August 2018

به گزارش تابناک : مجتبی بهاروند اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که شهروندان هموراه به آن اعتراض داشتند نحوه برخورد پارکبانان با آنها بوده است که از مردم وجه مربوط به الیت را مطالبه می‌کردند.

وی ادامه داد: هم اکنون به تأکید بیان شده که هیچ پارکبانی حق مطالبه بدهی شهروند به الیت را ندارد و شهروندان تنها در صورتیکه پارک غیرحاشیه‌ای داشته باشند می‌توانند با استفاده از پایانه فروش پارکبانان اقدام برای پرداخت وجوه خود اقدام داشته باشند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تأکید کرد: قطع تبادلات مالی بین پارکبان و شهروند علاوه بر اینکه به حفظ حقوق شهروندی افراد کمک می‌کند و سبب افزایش شفافیت و از بین رفتن شبهات نگهداری پول نقد نیز می‌شود.

بهاروند افزود: هم اکنون تمام آموزش‌ها به پارکبانان داده شده و این طرح در ابتدا در منطقه 9 شهرداری مشهد به اجرا درآمده و از امروز به تمام شهر تسری پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی و مکانیزه کردن الیت یکی از موارد قرار گرفته در دستور کار شورای شهر مشهد است، تصریح کرد: این مسئله سبب شفافیت عملکرد شده و شورای شهر تنها به این شرط با شرکت الیت همکاری می‌کند که برای توسعه مکانیزاسیون اقداماتی را در دستور کار قرار دهد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: همچنین برای ترغیب مردم به این سمت 15 درصد تخفیف برای کسانی که مبلغ الیت را به صورت غیرنقدی و از درگاه اینترنتی پرداخت می‌کنند در نظر گرفته شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار