معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده از ابتدای شهریور توزیع بسته های نوشت افزار در بین دانش آموزان مناطق محروم استان شروع شده است.
کد خبر: ۶۴۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ 25 August 2018

به گزارش تابناک : مصطفی خاکسار قهرودی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال ۹۵ تعداد ۶۷ هزار بسته و در سال ۹۶ تعداد ۱۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی همزمان با بازگشایی مدارس در میان دانش آموزان محروم سراسر کشور توزیع شده است و امسال نیز توزیع بیش از ۱۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار در دستور کار این معاونت قرار دارد.

وی افزود:توزیع بسته‌های لوازم التحریر و نوشت‌افزار یکی از اقدامات جدید آستان قدس رضوی طی دو سال گذشته بوده و امسال هم در آستانه شروع سال تحصیلی جدید این برنامه در دستور کار قرار گرفته است.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی ادامه داد: مناطق مرزی خراسان رضوی نخستین مناطقی بود که کار توزیع  بسته‌ها شروع شد و ۷ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی شامل کیف، مداد، خط کش، جامدادی، مداد رنگی، مداد تراش، مداد پاکن، دفتر نوشتاری و نقاشی در بین دانش‌آموزان محروم مناطق مرزی استان خراسان رضوی توزیع شده است.

وی تاکید کرد: همزمان با روزهای پایانی مردادماه کار توزیع بسته‌های کامل نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان محروم در مناطق مرزی استان خراسان رضوی آغاز شده و این بسته‌ها تا هشتم شهریورماه سال جاری در بین این دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

خاکسار قهرودی بیان کرد:این بسته‌ها در بین دانش‌آموزان ۲۲ منطقه تربت‌جام، رشتخوار، باخزر، سرخس، خواف و تابیاد نیز در حال توزیع است که به طور متوسط در هر منطقه بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ بسته توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:  علاوه بر این ۷ هزار بسته که سهمیه مناطق مرزی خراسان رضوی است، بیش از ۱۲ هزار بسته دیگر هم بین دانش‌آموزان مناطق محروم سایر شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار