در رده سني زير 15 سال
تيم منتنخب هیأت انجمن‌‌هاي ورزشي استان قم بالاتر از ساير رقباي خود بر سكوي قهرماني پيكارهاي تگ راگبي قهرماني پسران ايران ايستاد.
کد خبر: ۶۴۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 25 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، در حالی که فدراسیون انجمن‌های ورزشی از اوایل دهه 1390 با تصمیم وزارت ورزش و جوانان راه‌اندازی شده، هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم نخستین هیأت استانی است که در ایران فعالیت خود را آغاز کرده و در چندین رشته از هیأت‌های موفق کشور به شمار می‌رود.

این هیأت ورزشی در حال حاضر در رشته‌های متنوعی همچون راگبی‌، کریکت، بیس‌بال، سافت‌بال، فوتبال روی‌میز، سپک‌تاکرا، طناب‌کشی، فلوربال و بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک فعال است و جدید‌ترین موفقیت خود را در پیکارهای راگبی قهرمانی کشور به دست آورده است.

در شرایطی که منتخبی از چهره‌های مستعد و آینده‌دار این رشته در قالب تیم هیأت انجمن‌های ورزشی قم راهی مسابقات تگ راگبی قهرمانی پسران زیر ۱۵ سال ایران شده بود، این رقابت‌ها طبق برنامه‌ریزی فدراسیون به میزبانی هیأت گلستان در شهر گرگان به انجام رسید و با قهرمانی تیم قم پایان یافت.

انجمن راگبی فدراسیون انجمن‌های ورزشی ایران، این رقابت‌ها را با حضور پنج تیم و به شکل دوره‌ای در ورزشگاه شهدای گلستان شهر گرگان برگزار کرد و پس از پایان بازی‌ها تیم‌ هیأت انجمن‌های ورزشی قم رتبه نخست را کسب کرد، داتیس و گلستان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

بعد از پایان این رقابت‌ها، بهترین‌های مسابقات نیز معرفی شدند و از تیم قم محمدمهدی اسدزاده به همراه محمدمهدی ناظم به عنوان بازیکنان مورد تجلیل قرار گرفتند، در حالی که هدایت تیم قم قهرمان این دوره را حسن حیدرزاده بر عهده داشت و این تیم با 12 بازیکن به مصاف رقبا رفت.

در ترکیب تیم قهرمان مسابقات سال 1397 تگ راگبی پسران زیر 15 سال ایران یعنی تیم قم، علی ساعی، محمدمهدی ناظم، ابوالفضل پرداخته، امیرحسین اویس، حامد روحی، حسین هژیری‌مسعود، علیرضا محمدی، میلاد محمدی، امیرحسین حضرتی، محمدمهدی اسدزاده، ابوالفضل دوست‌دار و محمدجواد حمیدی بازی کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار