مهدی تاج از دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال اکشورمان با ازبکستان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 26 August 2018

به گزارش تابناک : مرحله اول اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملتهای 2019 آسیا از 9 شهریور در تهران آغاز می شود و کارلوس کی روش هم برای نهایی کردن بحث تمدید قرارداد خود و برنامه های تیم ملی چهارشنبه هفته جاری(9 شهریور) به کشورمان باز می گردد تا از جمعه تمرینات تیمش را آغاز کند.

طبق برنامه قرار است تیم ملی فوتبال کشورمان در جریان این اردوی 13 روزه 2 بازی تدارکاتی هم در روزهای 15 و 19 شهریور برگزار کند اما تاکنون نام حریفان تیم ملی و همچنین محل برگزاری اردوی اول تیم ملی به صورت قطعی مشخص نشده است.

 

با این وجود مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در یک برنامه تلویزیونی بدون ذکر تاریخ برگزاری بازی، از ازبکستان به عنوان حریف ایران در دیدار تدارکاتی نام برد.

به نظر می رسد ازبک ها 15 شهریور به مصاف شاگردان کی روش می روند. این تیم با نفرات زیر 23 سال خود پیش از آغاز جام جهانی 2018 روسیه در دیداری تدارکاتی با ایران رو به رو شد که ملی پوشان کشورمان با تک گل روزبه چشمی موفق شدند حریف را شکست دهند.

ازبکستان که به تازگی با هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی سابق تیم ملی مصر و تیم های اینترمیلان، والنسیا و پارما قرارداد امضاء کرده است در گروه اول جام ملتهای آسیا با ژاپن، عمان و ترکمنستان هم گروه است. جایی که ایران باید در گروه سوم این رقابت ها با عراق، ویتنام و یمن بازی کند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار