شهرستان کهگیلویه؛
سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در پیامی روز پزشک را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۴۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 27 August 2018


پیام تبریک سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهشت به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، در متن پیام دکتر طاها خادمی آمده است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یا من اسمه دواء و ذكره شفاء  

« پزشکان حاذق و مورد اعتماد، هم ردیف فقهای بصیر و دانا هستند . »

حضرت امام جعفر صادق(ع)“

 

روز پزشک به معنای حقیقی کلمه، روز بزرگداشت علم مبتنی بر ایمان و معرفت و روز تکریم فرزندان فرهیخته و مستعد ملتی است که اراده کرده تا با اقتدار به پیشکسوتان نامدار خود، گذشته افتخارآفرین علمی شان را احیاء و جایگاه شایسته خویش را در این عرصه گسترده به اثبات برسانند.

پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

همانانی که طبابت را با حکمت و اخلاق در آمیخته و با دم مسیحیائی خویش، درد و رنج را از جسم و روان دردمندان زدوده و شوق امید را در کالبد جسم و روح زندگی آنان می دمند و نماد برجسته و الگوی بارز چنین حکیمان و اندیشوران دلسوز و عالمان فرزانه در تاریخ پر فروغ این سرزمین، طبیب نامور و نابغه بزرگ ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا است که بدلیل ارتباطش با خدا و مکتب وحی، نور حکمت الهی در دل او درخشید و به حکیم الهی تبدیل شد.

خجسته سالروز ميلاد فخر ايرانيان و شهره جهانيان، حكيم و فيلسوف بزرگ ابو علي سينا بر شما پزشکان ارجمند سرزمین یاران منتظر كه در كسوت پر افتخار پزشكي به خدمت  خالق  و مخلوق، مشغولید را تبريك عرض مي نمايم.

دکتر محمد طاها خادمی

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره)دهدشتو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار