علوی خبرداد:
رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، از افتتاح فاز یک طرح توسعه مرکز خدمات تخصصی پزشکی این سازمان در هفتم شهریورماه خبر داد.
کد خبر: ۶۴۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 28 August 2018

سیدعلیرضا علوی ضمن تبریک این هفته درخصوص برنامه‌های سازمان جهاد دانشگاهی برای سال 97، اظهار کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی برای شش ماهه نخست سال 97 پروژه‌هایی را در زمینه آموزش عالی، فنی و مهندسی و پزشکی در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: فاز یک طرح توسعه مرکز خدمات تخصصی پزشکی جهاد دانشگاهی واقع در منطقه نادری اهواز ساعت 14 روز چهارشنبه افتتاح خواهد شد و به این ترتیب این مرکز در ارائه خدمات خود و پذیرش آزمایشگاه‌ها افزایش دو برابری خواهد داشت و بخش جدیدی نیز به آن اضافه می‌شود.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان تصریح کرد: همچنین تاسیس یک مرکز تشخیص اختلالات جنینی در دستور کار ما قرار دارد. این پروژه در حال حاضر 98 درصد پیشرفت داشته است و اواخر شهریور یا اوایل مهرماه افتتاح می‌شود. افتتاح این مرکز در استان کار بسیار ارزشمندی است که می‌تواند در زمینه کاهش آمار تولد نوزادان نارس به زوج‌ها کمک کند.

علوی خاطرنشان‌کرد: در حوزه آموزش عالی نیز یکی از پروژه‌هایی که دنبال می‌کنیم راه‌اندازی فرهنگسرای دانشجویی در مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی است. این فرهنگسرا مهرماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی افتتاح می‌شود. در این فرهنگسرا فضای مناسبی برای انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی تدارک دیده شده است. در حال حاضر کارهای عمرانی این فرهنگسرا در مراحل پایانی قرار دارد و در حال تجهیز آن هستیم.

وی افزود: در حوزه خدمات رفاهی نیز تلاش کردیم سلف‌سرویس جدیدی را در مجتمع آموزش عالی جهاددانشگاهی راه‌اندازی کنیم. با اقدامات انجام شده این سلف‌سرویس نیز تا مهرماه راه‌اندازی خواهد شد. همچنین اقدامات دیگری نظیر ساخت پارکینگ دانشجویی برای رفاه دانشجویان در برنامه کاری ما قرار دارد. پروژه مته حفاری جهاد دانشگاهی نیز در حال اجرا است و امیدواریم امسال خط تولید آن را رسما افتتاح کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار