مدیر آموزش و تبلیغ مسجد مقدس جمکران خبر داد
مسجد مقدس جمکران به دبیرخانه اعتاب مقدسه پیشنهاد داده که در این روز در اعتاب مقدس ایران، عراق و سوریه آیین بیعت با امام زمان(عج) برگزار شود و به این منظور متن بیعت نامه را نیز ضمن نامه ارسال کرده که امیدواریم این برنامه نیز عملی شده و نوای لبیک یا مهدی(عج) در تمام اعتاب طنین انداز شود.
کد خبر: ۶۴۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 29 August 2018

به گزارش تابناک قم،قاسم صبری اظهار کرد: راه اندازی ایستگاه‌های تخصصی امام شناسی با حضور اساتید متخصص در موضوع امامت، ولایت و مهدویت برنامه‌ای است که در روز عید غدیر و همزمان با برپایی کاروان پیاده روی غدیر تا ظهور به اجرا می‌رسد.

وی ادامه داد: روحانیون مبلغ در ایستگاه‌های تعبیه شده در ورودی‌های مسجد مسقر شده و به سوالات زائران مسجد مقدس جمکران در خصوص امامت، ولایت و مهدویت پاسخ خواهند داد.

مدیر آموزش و تبلیغ مسجد مقدس جمکران از برگزاری جنگ غدیر در صحن جامع مهدوی خبر داد و گفت: این جنگ به صورت خانوادگی اجرا می‌شود. همچنین ویژه برنامه‌هایی برای کودکان در مرکز گل نرگس و برای نوجوانان در مرکز جوانه‌های انتظار از ساعت 17 روز عید تا ساعت 24 توسط کارشناسان این مراکز با موضوع ولایت و غدیر برگزار خواهد شد.

صبری افزود: با هماهنگی صورت گرفته 20 کاروان راهیان جمکران به صورت نمادین در شام عید غدیر از شهر‌های اطراف در مسجد مقدس جمکران حاضر شده و با امام زمان(عج) در این روز تجدید بیعت می‌کنند.

وی گفت: در پایان مراسم پیاده روی، روحانیون برای ایراد عقد اخوت بین دو خواهر یا دو برادر دینی در جایگاه‌های پاسخگویی به سوالات دینی حاضر شده و عقد اخوت با هدف ترغیب بر ایجاد برادری و همزیستی مسالمت آمیز بین مومنین با شرایط شرعی بیان شده قرائت خواهد شد.

مدیر آموزش و تبلیغ مسجد مقدس جمکران از اجرای پرده خوانی واقعه غدیر در صحن رسول اعظم(ص) در شب و روز عید غدیر خبر داد و گفت: بروشوری با عنوان امام مهدی(عج) در خطبه غدیر تهیه و ذیل آن نیز مسابقه ای برگزار شده است که 5 هزار نسخه از آن در محل اجرای نمایش واقعه غدیر در پردیسان و مابقی در صحن‌های مسجد مقدس جمکران توزیع خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسجد مقدس جمکران به دبیرخانه اعتاب مقدسه پیشنهاد داده که در این روز در اعتاب مقدس ایران، عراق و سوریه آیین بیعت با امام زمان(عج) برگزار شود و به این منظور متن بیعت نامه را نیز ضمن نامه ارسال کرده که امیدواریم این برنامه نیز عملی شده و نوای لبیک یا مهدی(عج) در تمام اعتاب طنین انداز شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار