رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی از برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۶۴۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 01 September 2018

به گزارش تابناک : مهدی روزبهان از برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در مشهد خبر داد و گفت: روز پنج‌شنبه مسابقات دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ کشوری جام قصر مهرگان در مشهد با حضور رکابزنانی از استان‌های مختلف کشور برگزار شد. 

در این مسابقات، ۶۰ دوچرخه‌سوار از زنجان، سیرجان، البرز، شیروان، فیروزه، سبزوار، مشهد و طرقبه شاندیز و سایر شهر‌های کشور در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان مسیر ۳۵ کیلومتری میدان بسیج مشهد تا بلوار امام رضا (ع) شهر شاندیز مقابل تالار پذیرایی قصر مهرگان را رکاب زدند.

در رده سنی بزرگسالان مسعود پورهمتی و محمد سلیمی از هیات دوچرخه‌سواری طرقبه شاندیز به‌ترتیب اول و دوم شدند و کمال رازی از فروشگاه رودی سوم شد، در رده سنی جوانان هم عماد محمدی از هیات دوچرخه‌سواری طرقبه شاندیز، محمد رضا زارع از پلیس راهور خراسان رضوی و مبین غیبی از زنجان به‌ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند.

چوخه‌کاران برتر خراسان رضوی معرفی شدند

مسابقات کشتى باچوخه خراسان رضوى در گود کشتى امام رضا(ع) منطقه فردوسى مشهد، برگزار شد و کشتى‌گیران برتر معرفى شدند.

در این مسابقات که ۱۵۹ چوخه‌کار و حدود ۶ هزار تماشاگر حضور داشتند، در وزن اول، امیر جعفرزاده از چناران و کامران رستمى از مشهد و در وزن دوم، خسرو رحیمى از مشهد و حسن عباس‌پور از فاروج با هم مساوى شدند.

در وزن سوم، محمد دهقان از مشهد بر على شکفته از چناران غلبه کــرد و در وزن چهــارم، على محمد عاشورى از مشهد با سیدمحمد آرام از شیروان به‌تساوى رسید، حجت رهنما از قوچان و احمد یزدان پناه از کلات هم در وزن پنجم مساوى شدند.

در وزن ششم، سعید حسینى از تربت‌جام موفق شد، جواد خلج از مشهد را شکست دهد و بالاخره در بخش پیشکسوتان، جواد کدخدا موفق شد بر محمد عبداللهى غلبه کند که در پایان این مسابقات، به‌برندگان هر وزن، تعدادى جایزه نقــدى و لوازم خانگى اهدا شد.

برگزاری مسابقات پرورش‌اندام باشگاه‌های خراسان رضوی

 مسابقات تک حرکت پرس سینه باشگاه‌های بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی جام ولایت در مشهد برگزار شد.

مسابقات تک حرکت پرس سینه باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی جام ولایت در مشهد برگزار شد، در این مسابقات، ۱۷۱ ورزشکار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان از هفت شهرستان و ۱۲ تیم شرکت کردند.

در پایان این مسابقات، باشگاه‌های حسن، شریف و عباسی شهری در بخش نوجوانان و باشگاه‌های حسن، یکان و عباسی شهری در بخش جوانان به‌مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

در بخش بزرگسالان هم باشگاه حسن، تربت حیدریه و یکان اول تا سوم شدند و تیم‌های تربت حیدریه، حسن و عباسی شهری هم در بخش پیشکسوتان مقام‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

دعوت از دو شمشیرباز خراسان رضوی به‌اردوی تیم ملی

رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی از حضور دو ورزشکار استان به‌اردوی تیم ملی شمشیربازی خبر داد.

علی یعقوبیان با اعلام این خبر گفت: مهرداد حناچیان و مبین محمدی دوورزشکار نوجوان شمشیربازی استان به‌اردوی تیم ملی در بخش اسلحه اپه دعوت شدند.

وی افزود: شمشیربازی خراسان رضوی در رده‌های پایه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و چندی پیش در مسابقات نوجوانان مدال برنز و در بخش نونهالان مدال طلا را کسب کرده بودیم.

گفتنی است؛ این اردو به‌میزبانی تهران و روزهای ١٠ تا ١۵ شهریور ماه برگزار می‌شود.

پیروزی دختران هندبالیست در هفته اول لیگ برتر

هفته نخست لیگ برتر هندبــال بانوان با سه دیدار پیگیرى شد که تیم اشتاد سازه شاندیز به‌عنوان نماینده استان، در اولین بازى، میزبان تیم پترو آموت پویاى بوشهر بود و توانست حریف خود را در سالن امام رضا(ع) دانشگاه فردوسى با نتیجه 20 بر 11 از پیش‌رو بردارد و لیگ را با پیروزى آغاز کند.

شکست نماینده استان در لیگ برتر فوتسال

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار شد و نماینده خراسان رضوى که در آبادان به‌میدان رفته بود، با شکست مقابل حریف از کسـب نخستین امتیاز ناکام مانـد، تیم هیات فوتبال خراســان رضوى جمعه بــه‌مصاف پالایش نفت آبادان رفت که این بازى با برترى 5 بر صفر قهرمان فصل گذشته به‌پایان رسید، تیم خراسان رضوى درحال حاضر تنها تیم بدون امتیاز لیگ است و هفته آینده نخستین دیدار خانگى اش در مشهد برگزار مى‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار