حجت‌الاسلام شاه‌آبادی:
مدیر موسسه غدیرشناسی با بیان اینکه خطبه غدیر در حوزه‌های علمیه مهجور است، خواستار قرارگرفتن آموزش و حفظ خطبه غدیر در متون درسی طلاب حوزه علمیه شد.
کد خبر: ۶۵۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶ 01 September 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام سعید شاه آبادی بعد از ظهر شنبه در دیدار حافظان خطبه غدیر با حضرات آیات عظام سید محمدعلی علوی گرگانی و جعفر سبحانی اظهار کرد: کار شایسته و بایسته‌ای در رابطه با خطبه غدیر در کشور نشده است.

وی با بیان این که موسسه غدیرشناسی بر مبنای معرفت افزایی و اثبات آموزه‌های ولایت فعالیت می‌کند، گفت: آخرین و مهم‌ترین خطبه پیامبر گرامی اسلام(ص) که خطبه غدیر است در حوزه‌های علمیه مهجور است چه برسد در میان مردم.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: لازم است مسئولان حوزه‌های علمیه، آموزش و حفظ خطبه غدیر را جزو متون درسی طلاب حوزه‌های علمیه قرار بدهند تا خطبه رسول گرامی اسلام(ص) از مهجوریت خارج شود.

حجت‌الاسلام شاه‌آبادی بر لزوم دفاع عاقلانه و استدلالی از مکتب اهل بیت(ع) تأکید کرد و افزود: در این راستا کلاس‌ها و کارگاه‌های معرفتی در موسسه غدیرشناسی برگزار شده تا محبان اهل بیت(ع) برای پاسخ به شبهات مهارت لازم را کسب کنند.

مدیر موسسه غدیرشناسی تأکید کرد: فعالیت در زمینه اثبات آموزه‌های ولایت نباید فقط به دهه ولایت محدود شود بلکه باید در طول سال برنامه‌های مستمر تدارک دیده شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار