به مناسبت روز ملي داور
داور بين‌المللي فوتبال ايران و قاضي ديدار رده‌بندي جام جهاني فوتبال 2018 همراه با برترين داوران زن و مرد قم به مناسبت روز ملي داور در قم تجليل شدند.
کد خبر: ۶۵۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 02 September 2018

به گزارش تابناک قم، هر ساله روز دهم شهریور ماه همزمان با نخستین روز از ماه سپتامبر میلادی با عنوان روز جهانی داور نام‌گذاری شده و در این روز به شکل ویژه از داوران تمام رشته‌های ورزشی به پاس یک سال تلاش و قضاوت در میادین مختلف قدردانی می‌شود.

به همین منظور از سوی کمیته داوران هیات فوتبال استان قم مراسمی با عنوان گرامیداشت روز جهانی داور در مجتمع یاس قم برگزار شد و چهره‌های شاخص، موفق و پرتلاش داوری قم در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

میهمان ویژه این مراسم فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همراه با علیرضا فغانی داور مطرح بین‌المللی فوتبال کشورمان و قاضی دیدار رده‌بندی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه بودند و از برترین‌های داوری قم در فصل 97 – 1396 قدردانی شد.

در بخش ویژه این مراسم ابتدا علیرضا فغانی داور مطرح فوتبال ایران که سابقه قضاوت در جام باشگاه‌های جهانی، جام کنفدراسیون‌ها، بازی‌های المپیک 2016 و همچنین جام‌های جهانی 2014 برزیل و 2018 روسیه را دارد به صورت ویژه با اهدای لوح، قدردانی شد.

همچنین فریدون اصفهانیان داور قدیمی و با سابقه فوتبال ایران که هم اکنون مسوولیت ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال را بر عهده دارد در این مراسم قدردانی به عمل آمد، ضمن اینکه جواد نصراللهی به عنوان برترین داور فوتبال، محمدجواد بابلی به عنوان داور برتر فوتسال، محمد راستی به عنوان برترین کمک داور و خانم اعظم حسینی به عنوان برترین داور بانوان استان قم در سال 1396 تجلیل و قدردانی شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار