هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در ایلام امروز با معرفی افراد برگزیده پایان پذیرفت.
کد خبر: ۶۵۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 03 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام، جشنواره های امام رضا (ع) از ابتدای دهه ۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده و تا پارسال در ایام دهه کرامت برگزار می شد که امسال زمان برگزاری آن به خارج از دهه کرامت تغییر یافت.

امسال نیز این جشنواره در استان ایلام برگزار و امروز در آیین با حضور جمعی از مسئولان محلی افراد برگزیده معرفی و با اهدا لوح و جایزه از آنان تقدیر شد.

در بخش کودک آرمیتا میرزایی، محبوبه کولیوندی، آوا قاسمیان، رضا صفرسیفی، آرین حاجی زاده و نرجس غارتی و در بخش نوجوانان نیز رکسانا عبده زاده ونگار سلیمانی برگزیده شدند.

در بخش بزرگسالان مریم رستمی و محمدرضا آذرپیوند و در بخش خانوادگی نیز بشار میان شاهی، فائزه بشار صیفی، احمد صادق نیا و رعنا زینی وند افراد برتر شناخته شدند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام در این مراسم اظهار داشت: ۱۱ هزار نفر امسال در این جشنواره آثار خود را ارائه داده اند که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشت چارکه پارسال بیش از ۵ هزار نفر شرکت کننده داشت.

مراد جلیلیان افزود: امسال با رای هیات داوران ۱۵ نفر برگزیده اصلی و ۲۲ نفر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی تاکید کرد: این جشنواره در راستای ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی و بهره مندی از سیره ائمه معصوم (ع) بویژه امام رضا (ع) از طریق معرفی کتاب های مرتبط با ایشان در تمامی کتابخانه های عمومی کشور برگزار شده است./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار