استاندار خراسان‌رضوی گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته درآمدهای عمومی در خراسان رضوی ۱۰.۶ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۶۵۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 04 September 2018

به گزارش تابناک : علیرضا رشیدیان ظهر امروز در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی اظهار داشت: خراسان رضوی و مشهدمقدس سالانه پذیرای حدود 30 میلیون زائر داخلی و خارجی است و نکته‌ای که در این زمینه حائز اهمیت است این است که باید با برنامه ریزی مناسب به نحوی عمل کنیم که تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی از مزایای حضور این زائران منتفع شوند.

استاندار خراسان رضوی گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و براساس آمارها شاهد هستیم که درآمدهای استان 10.6 درصد رشد پیدا کرده است و به هزار و 77 میلیارد تومان رسیده که حاکی از رشد بیش از 10 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

رشیدیان خاطرنشان کرد: این افزایش درآمدها در سطح استان بیانگر این است که فضای مناسبی در حوزه تولید و فعالیت اقتصادی در استان خراسان رضوی وجود دارد و ادعاهای دشمنان در این حوزه واقعیت ندارد.

وی در ادامه با اشاره به میزان تحقق بودجه شهرداری‌های استان خراسان رضوی در سال گذشته گفت: بودجه سه هزار و 600 میلیارد تومانی سال گذشته شهرداری‌ها محقق شد؛ برای سال جاری نیز بیش از چهار هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که انتظار می رود تحقق یابد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ساماندهی مبلمان شهری و همچنین رعایت بیشتر اصول زیست محیطی از جمله مواردی است که باید از سوی شهرداری‌ها بیشتر مورد نظر قرار بگیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار