سالهاست که پیوند برادرانه بین تبریز و اصفهان و میان هواداران تراکتورسازی و سپاهان ایجادشده و سال به سال تداوم داشته و همچنان محکم و پابرجا بوده و خواهد ماند.
کد خبر: ۶۵۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 06 September 2018

به گزارش تابناک : هواداران راستین تراکتورسازی و طرفداران صدیق و صمیمیسپاهان سال‌هاست که پیمان اخوت و برادری بسته اند و با هیچ‌گونه تحریکات و رفتارهای تفرقه‌افکنانه علیه هم نخواهند بود و بهتر است مدیران و مسئولان نیز با خویشتنداری در این راه به‌جای تشدید مسائل به فکر تقویت این رابطه حسنه و دوستی‌های قدیمی و ماندگار شوند که دل‌خوشی هزاران هوادار عاشق ۲ استان متمدن و فرهنگ‌ساز است.

بیانیه باشگاه تراکتور درباره سپاهان

هرچند این پیوند و حس انسان‌دوستی و برادرانه در مورد سایر شهرها و استان‌های کشور هم صدق می‌کند و پابرجاست اما هواداران تراکتورسازی هیچ‌گاه لطف و محبت طرفداران خونگرم اصفهانی را فراموش نمی‌کنند و همواره در راستای تقویت این رابطه سالم تلاش کرده و کوشش خواهند کرد.

موضوع رقابت یک امر طبیعی و جذاب در فوتبال است که تنها در میدان مبارزه صورت می‌گیرد و عیار و ارزش آدم‌ها و تیم‌ها در قالب تأسی از قوانین و رعایت قواعد رفتار جوانمردانه جلوه‌گر می‌شود.

هواداران تراکتورسازی ضمن احترام به تمام مسئولان و مدیران باشگاه سپاهان اصفهان، امیدوار است جایگاه هواداران فهیم و بافرهنگ این تیم با مصاحبه‌ها و گفتگوهای احساسی برخی افراد خدشه‌دار نشود و برخی بحث‌های ناشیانه در فضای مجازی، پیج های اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی و... موجب آسیب رسیدن به احساسات پاک هزاران و میلیون‌ها طرفدار و هوادار دو تیم محبوب و مردمی ایران‌زمین نگردد.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار