در اواسط آخرین ماه از تابستان 97، هم اکنون 11 فیلم سینمایی در 6 سینمای فعال مشهد در حال اکران است.
کد خبر: ۶۵۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 06 September 2018
به گزارش تابناک رضوی؛ «داش آکل» «دم سرخ‌ها»، «کاتیوشا»، «همه چی عادیه»، «هزارپا»، «تنگه ابوقریب»، «آخرین بار کی سحر را دیدی؟»، «پشت دیوار سکوت»، «راه رفتن روی سیم»، «دشمن زن»، «شعله‌ور» و «تگزاس» بر روی پرده سینماهای مشهد است.
 
«آخرین بار کی سحر را دیدی؟»
 
فیلمی به کارگردانی فرزاد موتمن و نویسندگی امیر عربی محصول سال 94 در پردیس سینمایی هویزه، اطلس و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله فریبرز عرب‌نیا، سیامک صفری، ژاله صامتی و آتیلا پسیانی ایفای نقش می‌کنند.
 
خلاصه داستان این فیلم مادری را نشان می‌دهد که سراسیمه وارد کلانتری می‌شود و به افسر نگهبان می‌گوید دختر جوانش، سحر، دیشب به خانه باز نگشته است.
 
«داش آکل»
 
«داش آکل» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد عرب و نویسندگی منصور ابراهیمی محصول سال 96 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله حسین یاری، محمدرضا شریفی‌نیا، فاطمه گودرزی، ارژنگ امیرفضلی و مهران غفوریان ایفای نقش می‌کنند.
 
فیلم سینمایی «داش آکل» فیلمی در ستایش پهلوانی و جوان‌مردی است.
 
«پشت دیوار سکوت» 
 
فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» فیلمی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، نویسندگی سحر جعفری جوزانی و مسعود جعفری جوزانی و تهیه‌کنندگی فتح‌الله جعفری جوزانی و محمد خزاعی محصول سال 95 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه و گلشن در حال اکران است.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله سحر جعفری جوزانی، آرمان درویش و مهدی احمدی ایفای نقش می‌کنند.  
 
این فیلم داستان دختر جوانی به نام ستاره است با همه وجود تلاش می‌کند تغییری در زندگی خود و دیگران ایجاد کند.  
 
«راه رفتن روی سیم»
  
فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی است که روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه و گلشن در حال اکران است.
 
در این فیلم بازیگرانی از جمله احمد مهران‌فر، هومن برق‌نورد، اندیشه فولادوند و حامد کمیلی ایفای نقش می‌کنند.  
 
داستان این فیلم سینمایی رویای یک گروه موسیقی زیرزمینی است که در خارج از ایران کنسرتی برگزار کنند. همه چیز را آماده کرده‌اند و قصد دارند به‌صورت قانونی از کشور خارج شوند اما مشکلاتی موجب می‌شود به سراغ شیوه‌های غیرقانونی خروج از کشور بروند و اتفاقات آن‌طور که انتظار می‌رود، پیش نمی‌رود.  
 
«شعله‌ور»
 
فیلمی به کارگردانی حمید نعمت‌الله و نویسندگی هادی مقدم دوست و حمید نعمت‌الله محصول سال 95 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، سینما پیروزی و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله امین حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فربد قبادی، دارا حیایی و مژگان صابری ایفای نقش می‌کنند.  
 
این فیلم داستان زندگی مردی است که احساس می‌کند «عددی نشده» است و این احساس او و همه زندگیش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.   
  
«همه چی عادیه» 
 
فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی محسن دامادی محصول سال 95 روزهای پنج‌شنبه  و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله عباس غزالی، بهنوش بختیاری، رز رضوی، لیلا بلوکات، رضو رویگری و پژمان بازغی ایفای نقش می‌کنند.  
 
این فیلم روایت‌گر داستان زندگی جوانی روستایی است که به دلیل کمبود و بحران آب و به دنبال لقمه نانی به پایتخت مهاجرت می‌کند. او مجبور به فعالیت در شغلی می‌شود که دانش و تجربه‌ای از آن‌ها ندارد.  
 
 
«تنگه ابوقریب»
 
فیلمی به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان محصول سال 96 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، سینما پیروزی، سینما آفریقا و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.
 
در این فیلم بازیگرانی از جمله جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، امیر جدیدی، علی سلیمانی و مهدی پاک‌دل ایفای نقش می‌کنند.  
 
«تنگه ابوقریب» روایتی است از دفاع گردان عمار در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی. در روزهای پایانی جنگ.  
 
«دم سرخ‌ها» 
  
فیلم سینمایی «دم سرخ‌ها» به کارگردانی آرش معیریان، تهیه‌کنندگی سعید سعدی و نویسندگی ناصر مولوی وردنجانی محصول سال 96 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، سینما پیروزی و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله جواد رضویان، رضا شفیعی جم، اندیشه فولادوند، بهنوش بختیاری و علی صادقی در آن ایفای نقش می‌کنند.   
 
خلاصه داستانی که برای این فیلم منتشر شده است «برای فرار از حقیقت خوابیدیم و کابوس دیدیم...» برای فرار از حقیقت راه‌های جایگزین پیشنهاد می‌شود، از جمله حاشا کردن (دیوار حاشا بلنده)، سر زیر برف کردن (سرش مثل کبک زیر برف کرده) و...  
 
«کاتیوشا» 
 
فیلم سینمایی «کاتیوشا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی محصول سال 96 روز پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله هادی حجازی‌فر، احمد مهرانفر، لیلا اوتادی، بیژن بنفشه‌خواه و ارژنگ امیرفضلی ایفای نقش می‌کنند.    
 
در خلاصه قصه کمدی «کاتیوشا» آمده است:« من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید به زندگی اونجوری نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی.» 
 
«هزارپا»
 
فیلم سینمایی «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی و تهیه‌کنندگی رضا رخشان محصول سال 96 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، سینما پیروزی، سینما آفریقا و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.
 
در فیلم سینمایی «هزارپا» بازیگرانی چون رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، لاله اسکندری، سپند امیرسلیمانی و امیرمهدی ژوله به ایفای نقش می‌پردازند.  
 
این فیلم سینمایی روایت جیب‌بر و خلافکاری است که به‌طور اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوءاستفاده کند... .   
 
«دارکوب»
 
فیلم سینمایی «دارکوب» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهروز شعیبی و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال 96 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی اطلس و گلشن در حال اکران است.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله مهناز افشار، سارا بهرامی، امین حیایی، جمشید هاشم‌پور و نگار عابدی ایفای نقش می‌کنند.   
 
این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می‌کند. این فیلم نامزد سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شده است.  
 
داستان این فیلم داستان زنی معتاد است که همسرش او را رها کرده و مجددا ازدواج کرده است. زن معتاد که به او دروغ گفته شده است که فرزندش فوت کرده است، متوجه می‌شود کودکش زنده است. پی‌گیری‌های زن برای پس‌گیری فرزندش مشکلاتی را برای پدر دختر و زن جدید بوجود می‌آورد.  
  
«دشمن زن»
  
«دشمن زن» فیلمی به کارگردانی کریم امینی، نویسندگی امیر حسین نجف‌پور و تهیه‌کنندگی محمدحسین فرح‌بخش و عبداالله علی‌خانی ساخته سال 96 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله سام درخشانی، بهاره کیان افشار، الناز حبیبی و بهرنگ علوی ایفای نقش می‌کنند.  
  
در خلاصه داستان «دشمن زن» آمده است:«چرا هرچی دشمن زنه بعد از یه مدت تو زرد از آب در میاد و میشه مدافع سرسخت حقوق زنان؟» 
  
«تگزاس»
  
«تگزاس» فیلمی به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان محصول سال 96 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، سینما پیروزی و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله حمید فرخ‌نژاد، سام درخشانی، پژمان جمشیدی و گابریلا پتری ایفای نقش می‌کنند.  
 
این فیلم سینمایی درباره دو دوست به نام بهرام و ساسان است. ساسان در برزیل زندگی کرده و بهرام نیز می‌خواهد مقیم برزیل شود. برای همین تصمیم می‌گیرد سرپرستی یک کودک برزیلی را به عهده بگیرد و در ازای آن به ساسان پول هنگفتی بدهد و... .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار