دبیر هیئت کشتی خراسان رضوی از اعزام تیم کشتی خراسان رضوی به رقابت‌های بین المللی ارمنستان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ 06 September 2018

به گزارش تابناک : خسرو علیزاده اظهار داشت: کشتی‌گیران ساکن خراسان رضوی به نمایندگی از کل کشور به مسابقات تورنمنت بین‌المللی در ارمنستان اعزام شده و در حال رقابت هستند، این تیم متشکل از یک داور، 10 کشتی‌گیر، یک سرپرست و رئیس هیئت کشتی استان است.

دبیر هیئت کشتی خراسان رضوی گفت: ورزشکاران در تمامی اوزان در این مسابقات شرکت کرده و از 15 شهریورماه به رقابت می‌پردازند، این مسابقات تا روز آینده ادامه داشته و پس از آن نتایج اعلام می‌شود، رقابت‌های مذکور با عنوان جام سرکیسیان در شهر ایروان ارمنستان تشکیل می‌شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: مسابقات مذکور در سطح بالایی برگزار می‌شود، همچنین شرکت کشتی‌گیران خراسانی در این رقابت‌ها از هفته گذشته به هیئت گفته شد و ورزشکاران آمادگی کاملی نداشتند، در هر صورت آنها تمرینات خود را به طور نسبی انجام داده و برای کسب رتبه تمامی تلاش خود را به کار می‌برند.

وی تصریح کرد: جدا از مسابقات مذکور، رقابت‌های کشتی فرنگی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در مشهد در شب گذشته برپا شده و تیم البرز و تیم مشهد در این مسابقات حضور داشتند، نتایج این دو گروه برابر شد اما به دلیل برخی پوئن‌های مثبت تیم مقابل، آنها به عنوان برنده مسابقات اعلام شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار