وظیفه قانونی معاونت پیشگیری ازوقوع جرم قوه قضاییه در حوزه اقتصاد مقاومتی و پیگیری تخصصی به پرونده های شرکت شهرک های صنعتی به منظور تسریع و تسهیل و رونق فعالیتهای اقتصادی در جهت تثبیت و توسعه اشتغال و سرمایه گذاری می باشد.
کد خبر: ۶۵۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 08 September 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی از میز خدمت شرکت شهرکهای صنعتی استان در جهت حمایت از تولید و فراهم کردن زمینه‌های اشتغال و سرمایه گذاری در بخش صنعت بازدید به عمل آورد.

این بازدید به منظور افزایش ارتقای امنیت و صادرات با هدف توسعه اشتغال در جهت حمایت از صنایع کوچک و متوسط و بهره مندی آنها از ارتقای آگاهی حقوقی و افزایش ضریب امنیت سرمایه گذاری توسط معاونت پیشگیری از جرم قوه قضاییه انجام شد.

سید امیر مرتضوی افزود: ارتقای امنیت اقتصادی، افزایش سرمایه گذاری با هدف توسعه اشتغال در شهرک ها و نواحی اتخاذ تدابیر پیشگیرانه جهت جلوگیری از ورشکستگی واحدهای صنعتی و ایجاد زمینه تداوم فعالیت کارآفرینان از طریق هماهنگی با وزارت صمت و دیگر دستگاهها و انتقال تجربیات در جهت پیشگیری از وقوع جرم در حوزه شهرکها و نواحی صنعتی از مهمترین اهداف این بازدید به شمار می رود.

در ادامه مسعود مهدی زاده مقدم مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گفت: اقتصاد مقاومتی به عنوان یک بسته مهم از سیاست‌، هم وزن با شرایط خاص تحریم یا شرایط خاص اقتصادی کشور تببین و ابلاغ و تدوین شده است،

وی گفت: هدف همه تلاش ها و برنامه های ما تحقق توسعه و پیشرفت ملی، و تامین مقدمات لازم برای حرکت در مسیر رشد و تعالی با آموزه های اسلامی مقدمه‌ای برای حرکت در مسیر رشد و تعالی است که نهایتا باید به رشد با کیفیت و توسعه پایدار دست پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی مفهومی است که در بحث مقاوم کردن در برابر تنش‌ها و شرایط بسیار متغییر جهانی مورد توجه قرار گرفته است. این اقتصاد متکی بر دانش، عدالت بنیانی، درون زایی، برونگرایی، پویایی و پیشرویی تبیین شده است.

مهدی زاده خاطر نشان کرد:باحمایتهای نرم افزاری و سخت افزاری این مجموعه شاهد افزایش اشتغال مولدتوسط بخش خصوصی ؛ افزایش درآمد ملی، رشد اقتصادی پایدار، کاهش نابرابری اجتماعی، کاهش فشارهای سنگین بودجه ای دولت، برطرف شدن معضلات اجتماعی و نهایتا ارتقاءرضایت عمومی از نتایج اشتغال مولد و پایدار خواهیم بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار