مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد که هیچ نگرانی برای تامین بازار ماه محرم نیست و هیات‌های مذهبی مانند دیگر مصرف‌کنندگان می‌توانند گوشت قرمز و گوشت مرغ مورد نیاز خود را به نرخ مصوب ابلاغ شده، از ادارات این شرکت یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز منتخب تامین کنند.
کد خبر: ۶۵۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 10 September 2018

به گزارش تابناک : بازار ماه محرم مانند دیگر ایام خاص جزو شلوغ‌ترین و پرمصرف‌ترین بازارهای سال به ویژه در زمینه‌ی گوشت قرمز و گوشت مرغ است که البته تخلفاتی از جمله سودجویی‌ها و گرانفروشی‌ها نیز در همین بازه‌های زمانی بیشتر اتفاق می‌افتد.

حمید ورناصری - مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام - درباره وضعیت بازار ماه محرم و برنامه‌ریزی برای تامین گوشت قرمز و گوشت مرغ مورد نیاز مردم به ایسنا اینگونه توضیح داد که هیچ مشکلی برای تامین بازار ماه محرم نداریم و طی هفته‌های گذشته با کاهش قیمت در بازار گوشت قرمز و گوشت مرغ مواجه شده‌ایم.

وی با تایید این خبر که امسال یارانه و یارانه ویژه‌ای برای تامین گوشت و کالاهای اساسی مورد نیاز هیات‌های مذهبی در نظر گرفته نشده است، اظهار کرد: همه می‌توانند با مراجعه به واحدهای استانی شرکت پشتیبانی امور دام هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد گوساله را به صورت عمده‌فروشی 27 هزار تومان و به صورت خرده‌فروشی کیلویی 29 هزار تومان تامین کنند. البته حتی قیمت برای مصرف‌کننده نهایی 29 هزار تومان بوده که مردم می‌توانند از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای سازمان میادین میوه و تره‌بار و مراکز منتخب، این محصول پروتئینی را خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: گوشت گرم گوسفندی نیز از همین طریق قابل تامین است که قیمت هر کیلوگرم لاشه گوسفندی  37 هزار و 500 تومان برای مصرف‌کننده نهایی است.

ورناصری اظهار کرد: قیمت گوشت مرغ طی هفته‌های اخیر با کاهش 2500 تا 3000 تومانی مواجه شده و هم‌اکنون به کیلویی حدود 9000 تومان به طور میانگین در سطح کشور رسیده است، بنابراین هیچ نگرانی بابت این نوع محصول پروتئینی نداریم، اما اگر مردم می‌خواهند این محصول را به صورت منجمد برای خود و هیات‌های مذهبی تامین کنند می‌توانند به  ادارات پشتیبانی امور دام شهرستان‌ها و استان‌های مختلف مراجعه کرده و هر کیلوگرم گوشت منجمد مرغ را 6750 تومان خریداری کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار