مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در دیدار با جمعی از اعضای شورای مرکزی هیئات مذهبی شیراز بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درکنار برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری امام حسین(ع) در هیئات مذهبی تاکیدکرد.
کد خبر: ۶۵۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 11 September 2018

تابناک فارس به نقل از ایثار: رجبعلی راهی در این جلسه بیان کرد: محبت اهل بیت علیهم السلام توفیقی است که از جانب خداوند متعال به ما عطا شده و برگزاری مجالس و مراسم سوگواری امام حسین (ع) نیز یکی از نشانه های داشتن محبت اهل بیت علیهم السلام است.
وی افزود: شهدا و ایثارگران نیز در دوران دفاع مقدس به امام حسین و حضرت ابوالفضل (علیهما السلام) اقتدا و در راه دفاع از اسلام و اعتقاداتشان از جان و سلامتی خود گذشتند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس اظهار داشت: اکنون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از بزرگترین مسئولیت هایی که ما دربرابر شهدا بر عهده داریم و هیئات مذهبی و مجالس سوگواری امام حسین(ع) فرصت مناسبی برای نشر و گسترش این فرهنگ غنی است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در این جلسه بیان کرد: مهمترین پیام امام حسین(ع) در روز عاشورا دفاع از اسلام، تسلیم نشدن دربرابر زورگویان و ترویج فرهنگ ایثارگری بود و شهدای ما نیز با الگو گرفتن از زندگی این امام بزرگوار ، کار بزرگی انجام دادند.
سیدعلی محمدی عنوان کرد: یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در هیئات مذهبی، معرفی سیره شهدا در قالب توزیع وصیتنامه و چاپ عکس شهدای هرمحله در هیئت مذهبی آن محله است.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس نیز در این جلسه ضمن تاکید بر گسترش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ارائه برخی راهکارها در این حوزه پرداخت.
حجت الاسلام محرابی بیان کرد: توزیع کتابچه های ادعیه با عکس و پیام شهدا در میان عزادارن حسینی، برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در نقاط مختلف استان فارس، حمایت و توزیع کتاب هایی با موضوع دفاع مقدس و شهدا برخی از این راهکارها است.
گفتنی است هم اکنون در شهرستان شیراز بیش از 750 هیئت مذهبی در حال فعالیت است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار