ارتقای کیفیت محصولات عرضه شده در بازارهای میادین میوه و تهر هبار یکی از خواسته های شهروندان تهرانی از سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار شهر تهران و همچنین یکی از برنامه های اصلی این مجموعه به شمار می رود. در همین راستا ناهید خدا کرمی بر این باور است که در حال حاضر میوه هایی که در بازارهای میادین میوه و تره بار شهر تهران ارائه می شود، در حد محصولات مشابه کشورهای اروپایی است.
کد خبر: ۶۵۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 12 September 2018

به گزارش تابناک : رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران بر این باور است میوه‌هایی که در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران عرضه می‌شوند از کیفیت خوبی برخوردارند، حتی می توان گفت که بسیاری از میوه‌های عرضه شده در این مراکز با کیفیت میوه‌های غیرارگانیک اروپایی برابری می‌کند.


وی همچنین بر این باور است که این سازمان به عنوان واسط بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، محصول را از تولیدکننده به مصرف کننده می‌رساند. این در حالی است که مسئولیت کنترل کیفیت محصولات کشاورزی با وزارت جهاد کشاورزی است؛ ضمن اینکه، مسئولیت کلی حفظ سلامت آب و خاک نیز بر عهده سازمان حفاظت محیط زیست است.


ناهید خداکرمی با تاکید بر اینکه محصولات عرضه شده که در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعم از محصولات کشاورزی و مواد پروتئینی قبل از اینکه به دست مصرف کننده برسند، باید از سوی مبادی ذی ربط مانند وزارت جهاد کشاورزی مورد ارزیابی و پایش قرار گیرند، یادآور شده است: البته سازمان مدیریت میادین نیز می‌تواند به صورت موردی این محصولات و مواد را به لحاظ کیفی مورد ارزیابی و پایش قرار دهد، اما مسئولیت این مهم بر عهده این سازمان نیست.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار