رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: سه تعاونی این شهرستان در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر خوزستان موفق به کسب عنوان برتر شدند.
کد خبر: ۶۵۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 15 September 2018
 
سید ناصر حسینی افزود: درمجموع 24 تعاونی در سطح استان خوزستان با توجه به فعالیت های مثبت در حوزه کارآفرینی و اشتغال مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
وی اظهار داشت: شرکت مهر دشت کرخه صادر کننده برتر محصولات کشاورزی وارگانیک به کشورهای اسیای میانه و حوزه خلیج فارس، شرکت تعاونی فرش دستباف زرین مهر و اتحادیه تعاونی های کشاورزی اندیمشک در سطح استان خوزستان برتر شناخته شدند.
 
حسینی با اشاره به ظرفیت های شهرستان اندیمشک در حوزه کارآفرینی و اشتغال افزود: اقدامات خوبی در زمینه کشاورزی، خدمات و صنایع دستی از جمله فرش دستباف انجام شده است.
 
وی بیان کرد: اندیمشک بیشترین صادرات محصولات ارگانیک کشاورزی در استان خوزستان به کشورهای آسیای میانه و حوزه خلیج فارس را دارد که تعاونی مهردشت کرخه صادرکننده برتر و ملی شهرستان سهم بیشتری از این صادرات را به خود اختصاص داده است. 
 
حسینی با تاکید بر لزوم تلاش مضاعف بانک ها برای حمایت از تعاونی ها گفت: انتظار می رود بانکها شرایط پرداخت وام های اشتغالزایی را تسهیل کنند.
 
وی افزود: اندیمشک در زمینه فرش دستباف دارای توانمندی خوبی است و بزودی بزرگترین کارگاه فرش دستباف در اندیمشک به بهره برداری خواهد رسید.
 
حسینی با قدردانی از تلاش نماینده و فرماندار اندیمشک در راستای تحقق اهداف اشتغالزا در این شهرستان اظهار داشت: توسعه مشاغل خانگی با همت مسئولان و طرح های اشتغالزا در این شهرستان شتاب گرفته است.
 
طی آئینی در هفته جاری 21 تعاونی برتر اندیمشک از سوی فرماندار این شهرستان تجلیل شدند.
شهرستان اندیمشک 657 تعاونی ثبت شده دارد که از این تعداد 150 تعاونی فعال هستند.
 
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار