وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی:
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از مهمترین توطئه های استکبار جهانی علیه نظام و انقلاب ، استفاده از فضای مجازی برای شبهه افکنی است.
کد خبر: ۶۵۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 13 September 2018

 سیدمحمد حسینی در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر آستان قدس رضوی یزد در مرکز تربیت معلم شهید پاکنژاد مرکز استان افزود: دشمن در چهار دهه اخیر برای ضربه زدن به انقلاب از هیچ کوششی دربغ نکرد.
وی تاکید کرد: هم اکنون راهبرد اصلی دشمنان نظام ، بهره گیری از فضای مجازی است.
این فعال سیاسی ادامه داد: استکبار جهانی برای براندازی نظام ایران استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را در قالب برنامه دقیق و فراگیر در دستور کار دارد.
حسینی با اشاره به اینکه مردم و مسئولان در برابر خنثی کردن توطئه های دشمنان مسئولیت عظیمی دارند، اظهار داشت: برای دفع فعالیت رسانه ای کفر جهانی و عوامل آنها باید حرکت گسترده تیمی در کشور بوجود آید.
این فعال سیاسی به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: تحقق این واجب الهی به همکاری مسئولان و همراهی مردم نیاز دارد و تکلیف دینی است که نباید مورد بی توجهی قرار گیرد.
به گفته حسینی، اگر روحیه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر از کودکی و نوجوانی در افراد مورد توجه قرار گیرد، قطعا نقش مهمی در گسترش آن در جامعه و حل بسیاری از مشکلات دارد.
دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در ادامه به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: تحریم و تهدید همواره نقشه استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی بود و همچنان ادامه دارد.
حسینی یادآور شد: برای برون از رفت از توطئه دشمنان مسئولان نسب به تدوین برنامه دقیق با همکاری و همراهی مردم اقدام کنند که ایستادگی و بصیرت نقشه های آنها را خنثی می کند.
هم اکنون دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان های یزد، اشکذر ، میبد، اردکان، مهریز، تفت، ابرکوه، خاتم، بهاباد و بافق فعال است .
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار