پیوستن فوق ستاره فوتبال جهان به باشگاه یوونتوس ارزش سهام این باشگاه ایتالیایی را به طرز چشمگیری افزایش داده است.
کد خبر: ۶۵۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 13 September 2018

به گزارش تابناک : آمدن کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال به یوونتوس باعث رشد 62 درصدی ارزش سهام این باشگاه شده است. 
در حالی که بقیه بازار سهام ایتالیا به نوبه خود افت را تجربه کرده است، ارزش سهام یوونتوس در بازار معاملات بورس میلان در ماه گذشته 62 درصد افزایش داشته است. همان زمان، شاخص FTSE MIB، که شامل شرکت های اصلی ایتالیایی می شود ، در هفته های اخیر به دلیل شرایط ملی و بین المللی همچنان کاهش (-6.2 درصد) داشته است. 
از زمان انتقال کریستیانو رونالدو به بیانکونری، ارزش هر سهم یووه به 1.47 یورو رسيده است، در حالی که رکورد قبلی (که در تاریخ 3 ژانویه 2002 ثبت شد) رقم 1.32 یورو بود. 
کارشناسان بازار بورس میلان اینطور نتیجه گیری می کنند که اگر چه پیش بینی رفتار بورس و سهام در هفته های آینده غیر ممکن است ، با وجود ناکامی رونالدو در گلزنی در بازی های اول، بانوی پیر شاهد افزایش قابل توجهی در برند تجاری خود خواهد بود. 
علاوه بر این، سرمایه عمومی باشگاه هم رقمی تاریخی را ثبت می کند، و حداکثر ارزش آن بالغ بر 1350 میلیون یورو بوده و به طور کلی از ابتدای سال گذشته 86 درصد افزایش ارزش سهام داشته است.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار