هواشناسی خراسان رضوی برای روزهای آینده در سطح استان افزایش ابرناکی و کاهش نسبی دما پیش‌بینی‌کرده است.
کد خبر: ۶۵۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ 13 September 2018
به گزارش تابناک : بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با عبور موجی از بخش‌های شمالی استان انتظار داریم طی امروز و فردا ابرناکی در نواحی شمالی استان افزایش و احتمالاً در ساعات عصر و اوایل شب بارش‌های خفیف و پراکنده‌ای در نوار شمالی استان به ویژه در مناطق کوهستانی پیش‌بینی می‌شود دمای هوا نیز طی امروز و فردا در غالب نقاط استان روند کاهشی و در روز شنبه تغییرات دمایی در سطح استان نامنظم و بسیار اندک خواهد بود هم‌چنین طی امروز و فردا در ساعات بعدازظهر به بعد بر سرعت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد به طوری که در بخش‌هایی از استان وزش باد گاهی شدید توأم با گردوخاک خواهد بود.
 
بر این اساس آسمان نواحی شمالی استان در صبح جمعه صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و در نواحی شمال غربی و کوهستانی با احتمال رگبار و رعد و برق خفیف و پراکنده باران و وزش باد نسبتاً شدید توام با گردوغبار و در بعدازظهر نیز صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و در نواحی شمال غربی و کوهستانی با احتمال رگبار و رعدوبرق خفیف و پراکنده باران و وزش باد نسبتاً شدید توأم با گردوغبار پیش‌بینی می‌شود.
 
آسمان نواحی مرکزی استان در صبح جمعه صاف تا قسمتی ابری در برخی نقاط با غبار محلی گاهی با وزش بادو در عصر صاف تا قسمتی ابری در پاره‌ای نقاط افزایش ابر گاهی با وزش باد نسبتاً شدید توأم با گردوغبار و همچنین آسمان نواحی جنوبی استان در صبح این روز صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد نسبتاً شدید و در عصر صاف تا کمی ابری در پاره‌ای نقاط وزش باد شدید لحظه‌ای توأم با گردوخاک خواهد بود.
 
هوای مشهد نیز در صبح این روز صاف تا قسمتی ابری با غبار محلی گاهی با وزش باد و در بعدازظهر صاف تا قسمتی ابری با غبار محلی گاهی افزایش ابر همراه با وزش باد نسبتاً شدید و کمینه و بیشینه دمای 17 و 30 درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود.
 
آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در صبح شنبه صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد و در بعدازظهر صاف تا کمی ابری در پاره‌ای نقاط وزش باد نسبتاً شدید تا شدید توأم با گردوغبار خواهد بود.
 
هوای مشهد نیز در صبح این روز صاف با غبار محلی گاهی با وزش باد و در عصر صاف تا کمی ابری با غبار محلی گاهی افزایش شدت وزش باد و کمینه و بیشینه دمای 15 و 31 درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود.
 
در شبانه‌روز گذشته فریمان با 13 درجه سلسیوس خنک‌ترین و سبزوار با 41 درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند. هم‌چنین بیش‌ترین میزان وزش باد از شهرستان‌های جغتای و سبزوار 50 کیلو متر بر ساعت گزارش شده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار