خداداد عزیزی در مورد آینده باشگاه مشکی پوشان ابراز نا امیدی کرد و گفت: ما آمده بودیم کمک کنیم؛اما کاری از دست ما ساخته نبود.
کد خبر: ۶۵۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ 13 September 2018

به گزارش تابناک : خداداد عزیزی در مورد وضعیت فعلی باشگاه مشکی پوشان گفت: این باشگاه در شرایطی است که هیچ کس نمی تواند به آن کمک کند و به همبن دلیل هم ۳روز پیش من و آقای هاشم حسینی خود را از کمیته انتقالی کنار کشیدیم.

وی افزود: من در این باشگاه از ابتدا هم هیچ سمتی نداشتم که حال بخواهم استعفا دهم؛ من فقط از آنجایی که این باشگاه همان ابومسلم است و مردم مشهد همچنان از این باشگاه حمایت می کنند اعلام آمادگی کردم تا شاید بتوانم کمکی بکنم که متاسفانه کاری از دست من ساخته نبود.

عزیزی در این مورد که مدیریت مشکی پوشان هم اکنون به عهده چه کسی است اظهار داشت: مدیریت و هدایت تیم دوباره به آقای عباسی برگشت اما خود ایشان هم از اول تمایلی به ادامه کار با این تیم را نداشت و حالا اینکه می خواهد تیم را منحل کند یا ادامه بدهد به خودشان مربوط است.

وی در ادامه گفت: آقای عباسی از ابتدا هم می گفت ما تمام کار ها را دادیم دست خداداد،در صورتی که یک ساختمان متروکه و خالی را دست من سپرده بودند و انتظار داشتند وضعیت تیم را سروسامان بدهم.

خداداد عزیزی در مورد اسپانسری که مدت ها است میخواهد بدهی های تیم را پرداخت کند گفت: این تیم ۵میلیارد بدهی دارد که خیلی از آن ها به بازیکنان خارجی است که با دلار ۱۵هزار تومان سر به فلک می کشد و قطعا هیچ اسپانسری حاظر به پرداخت این همه بدهی از یک باشگاه لیگ دسته اولی نمی شود.

عزیزی در مورد هیات فوتبال هم که مدعی است همچنان از مشکی پوشان حمایت میکند تصریح کرد: در این مدت که ما در کمیته انتقالی بودیم کمکی از هیات فوتبال ندیدیم و آقایان از هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان که اعلام آمادگی کرده بودند اصلا حاضر به کمک کردن به باشگاه نشدند؛ اما اگر آقای برادران می خواهد کمک کند ما از خدایمان است؛تیم را بدهید به آقای برادران و هرکس دیگر که می خواهد حمایت کند.

وی در مورد منحل شدن یا نشدن باشگاه مشکی پوشان اظهار داشت: من در مقامی نیستم که بخواهم انحلال باشگاه مشکی پوشان را اعلام کنم،اما از نظرمن نه تنها ادامه کار با مشکی پوشان سخت است بلکه دیگر غیر ممکن است.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار