عضو کمیسیون عمران مجلس:
تابناک هرمزگان- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اختصاص مجوز ارتقای قدرت موتور شناورهای صیادی در خلیج فارس و دریای عمان یک مطالبه عمومی از سوی صیادان بود که مجموع نمایندگان استان دغدغه تحقق آن را داشتند.
کد خبر: ۶۵۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 14 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، حسین هاشمی تختی با اشاره به دغدغه صیادان در زمینه ارتقای موتور شناورهای صیادی و تصمیم اخیر شورای امنیت کشور در این باره، عنوان کرد: این مصوبه حاصل پیگیری مجموعه نمایندگان استان‌های ساحلی جنوب کشور بوده است.

وی افزود: دو بار در قالب نشست‌های کمیسیونی و همچنین در دیدار با وزیر کشور، بر اهمیت تجدیدنظر در مجوز قدرت موتور شناورهای صیادی تأکید کردم و همچنین در نشست کمیسیون عمران با وزیر جهادکشاورزی نیز که با هدف بررسی مشکلات صبادان جنوب برگزار شد نیز این دغدغه را مورد پیگیری قرار دادیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که اگر چه شوراهای تأمین برخی شهرستان‌ها این مجوز را در طول زمان و بسته به شرایط منطقه‌ای تغییر داده بودند اما ما خواستار وحدت رویه‌ای در این زمینه بودیم که بحمدالله با مجوز اخیر شورای امنیت کشور، بوجود آمده است.

هاشمی تختی عنوان کرد: جسارت در تصمیم‌گیری‌ها با هدف رفع مشکلات مردم یکی از نیازهای جدی مدیران امروز جامعه ما است که می‌تواند سرعت رفع مشکلات را افزایش و رضایتمندی مردم را ارتقا بخشد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار