مسابقات کشتی فرنگی رده سنی جوانان قهرمانی استان با حضور 78 کشتی گیر در خانه کشتی استاد حمید توکل با معرفی نفرات برتر برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 14 September 2018

به گزارش تابناک : مسعود ریاضی رییس هیئت کشتی خراسان رضوی در خصوص برگزاری مسابقات کشتی فرنگی رده سنی جوانان خراسان رضوی گفت:این رقابت ها با شرکت 13 تیم از شهرهای مشهد الف و ب ، سبزوار، سرخس، فریمان، فیروزه، نیشابور، چناران، تربت حیدریه، مه ولات، قوچان ، گلبهار و تایباد طی 4 دوره و با انجام 120 کشتی انجام شد که در پایان تیم مشهد (الف) به مقام قهرمانی دست یافت.

مسعود ریاضی در ادامه به نفرات برتر هر وزن اشاره کرد و افزود: در پایان مسابقات، ابوالفضل راز قندی در وزن 55 کیلو گرم از سبزوار، سهراب نعمت شاهی در وزن 60 کیلو گرم از سرخس، سینا رضایی در وزن 63 کیلو گرم از فریمان و عباس مقدسی در وزن 67 کیلو گرم از قوچان به مقام برتری دست یافتند . وی ادامه داد:همچنین عرفان ولی زاده در وزن 72 کیلو گرم از تیم مشهد 'الف' ، سید مهدی هاشمی در وزن 77 کیلو گرم و محراب مهماندوست در وزن 82 کیلوگرم از قوچان، جواد محمدی در وزن 87 کیلوگرم از تیم مشهد' الف' ، حمید حسن زاده در وزن 97 کیلو گرم از قوچان و شایان حدادی در وزن 130 کیلو گرم از تیم مشهد' الف' نیز رتبه برتر را کسب کردند.

وی در ادامه به نتایج تیمی اشاره و خاطر نشان کرد:تیم های مشهد الف ، قوچان و فریمان به ترتیب با 174 ، 165 و 164 امتیاز مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.همچنین تیم های فیروزه، مشهد (ب) و سرخس نیز به ترتیب در جایگاه های چهارم تا پنجم قرار گرفتند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هیئت کشتی ، شهر مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار