مدیر حوزه علمیه خراسان با حضور در بیمارستان قائم(عج) مشهد از حجت‌الاسلام محمد تولایی، طلبه‌ای که چند روز پیش مورد حمله فردی ناشناس قرار گرفته بود عیادت کرد.
کد خبر: ۶۵۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 14 September 2018

به گزارش تابناک : آیت الله سیدمصباح عاملی با هیئت همراه ظهر امروز در این عیادت در بیمارستان قائم(عج) مشهد، ضمن دلگرمی به خانواده و گفت‌وگو با آنان، برای بهبود حال وی، دعا کرد.

آیت الله عاملی با تاکید بر اینکه نسبت به تلاش بیشتر برای بهبود وضعیت ایشان به پزشکان توصیه و از آنان خواسته شد تا همه تلاش خود را در این راستا به‌کار برند، گفت: البته پزشکان در این مرحله همه تلاش خویش را برای بهبود شرایط احیا انجام می‌دهند که امیدواریم نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی افزود: برای اینکه شرایط بهتری ایجاد شود، حجت‌الاسلام تولایی به بیمارستان رضوی منتقل شود که پزشکان اظهار داشتند ضمن اینکه امکانات لازم و کامل در اختیار بیمارستان هست امکان جابجایی نیست. جا دارد از تلاش و اهتمام مدیریت و پزشکان این بیمارستان برای فراهم کردن امکانات درمانی و نیز تیم پزشکی مجرب، تقدیر شود.

آیت الله عاملی همچنین، با اشاره به پیگیری‌های حوزه علمیه خراسان از روز نخست این واقعه و حضور نمایندگان آن از روابط عمومی و بررسی و حراست در هر دو بیمارستان امدادی شهید کامیاب و قائم(عج)، خاطرنشان کرد: این اتفاق از دو بُعد درمانی و امنیتی مورد تاکید حوزه علمیه خراسان بوده و از همان ابتدا پیگیری‌های لازم صورت گرفته و با مراکز و نهادهای مربوطه رایزنی شده است.

مدیر حوزه علمیه خراسان‌ با اشاره به تلاش بی‌ چشم‌داشت و خالصانه مبلغان در ایام تبلیغی محرم و صفر، گفت: اینان قشر وظیفه‌دانی هستند که در راه انجام رسالت خود و تبلیغ آموزه‌های الهی و معارف اهل بیت(ع) به خوبی ایفای نقش می‌کنند و از مادیات گذشته‌اند و درس‌های عاشورا را به خوبی در زندگی خود عملیاتی کرده و آموزه‌های ایشان را به جامعه منتقل می‌کنند.

گفتنی است روز پنجشنبه 15 شهریور ماه حجت الاسلام محمد تولایی محصل مدرسه نورالرضا(ع) در خیابان شیرازی به‌دلیل ضربه چاقو فرد ناشناسی در قفسه سینه و خون‌ریزی شدید به ‌بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

این طلبه سوار یک پیکان قدیمی بوده که شخصی برای سئوال از وی، به خودروی وی نزدیک شده و با چاقو به وی حمله کرده و متواری شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار