رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی گفت: درآمد هیئت بدمینتون خراسان رضوی برای دنبال کردن بحث قهرمانی به هیچ عنوان مطلوب نیست و شرایط اقتصادی کنونی وخیم شده است.
کد خبر: ۶۵۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 15 September 2018

به گزارش تابناک : حسین رضوی اظهار داشت: هیئت بدمینتون خراسان رضوی تاکنون با اقدامات خود توانسته به عنوان سرآمد این ورزش شناخته شود، این هیئت تاکنون مقام‌های نخست و دوم در بخش انفرادی و رتبه دوم در تیمی مسابقات آسیایی، رتبه سوم مسابقات کشوری در رده سنی نوجوانان و نظایر آنها را کسب کند.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی گفت: ورزشکاران بدمینتون استان در بخش بانوان چندین رتبه مختلف از ابتدای سال کسب کرده اند، مقام نایب قهرمانی کشور نیز در رده سنی نونهالان به دست آمد، این هیئت در بخش همگانی یک دوره مسابقات در پارک ملت برگزار کرده که این برنامه مورد استقبال بسیاری از شهروندان قرار گرفت.

رضوی خاطر نشان کرد: کلاس‌های آموزشی بدمینتون تا 20 شهریورماه ادامه دارد، این هیئت قصد بر فعالیت بیشتر در بحث قهرمانی داشته و با اختصاص داشتن چندین سالن ورزشی به ورزشکاران، در ارتقاء آنها کمک می‌رساند، البته تاکنون در بخش بانوان و آقایان به ترتیب از مشهد و نیشابور در لیگ کشوری شرکت کردند اما باید بیشتر تقویت شوند.

وی تصریح کرد: درآمد هیئت بدمینتون خراسان رضوی برای دنبال کردن بحث قهرمانی به هیچ عنوان مطلوب نیست، شرایط اقتصادی کنونی وخیم شده و هیئت هنوز اسپانسری ندارد، سالن‌های ورزشی اختصاصی بدمینتون اجاره‌ای هستند، تنها یک سالن ورزشی با حمایت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با قیمت کمتری در اختیار هیئت قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار