تیم فوتسال فرش‌آرا که نماینده مردم مشهد و خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال است، عصر جمعه توانست در رقابتی پر هیجان، تیم فوتسال پارسیان شهر قدس را شکست دهد.
کد خبر: ۶۵۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 15 September 2018

به گزارش تابناک : تیم فوتسال فرش‌آرا که نماینده مردم مشهد و خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال است، عصر جمعه توانست در رقابتی پر هیجان، تیم فوتسال پارسیان شهر قدس را شکست دهد.

این دیدار در نیمه دوم شاهد بروز حواشی و درگیری بین نیمکت دو تیم بود واکنش‌هایی را از سوی سرمربیان دو تیم در پی داشت.

روی اشتباه فردی گل خوردیم نه مسائل فنی

محسن حسن‌زاده سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا در پایان این دیدار به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد گفت: باید به دو تیم خسته نباشید بگویم، یک‌ بازی هیجان‌انگیز، جذاب و تماشایی را شاهد بودیم، بازیکنان ما هم با توجه به شرایطی که داشتیم، هم در این بازی و هم در بازی گذشته منسجم، جنگنده و پر تلاش بودند و به خوبی فعل خواستن را صرف کردند.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا افزود: این ۶ امتیاز در دو دیدار خانگی با توجه به شرایط جدول برای ما حیاتی بود، می‌دانستیم پارسیان با موقعیتی که در جدول دارد انتحاری بازی خواهد کرد و سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و در این راه موفق بودیم، حتی در نیمه اول فرصت گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم مزد تلاش بازیکنان را گرفتیم و روی کارهای فنی به گل رسیدیم، اواخر بازی تیم پارسیان از پاور پلی استفاده کرد و متأسفانه روی دو اشتباه گل خوردیم.

سرمربی فرش‌آرا بیان کرد: خدا را شاکریم سه امتیاز را گرفتیم، حریف موقعیت‌‌های زیادی نداشت و روی عملکرد یکی از بازیکنان خود حساب می‌‌کرد، به دو تیم خسته نباشید می‌گویم و از هواداران فرش آرا که حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

حسن زاده خاطرنشان کرد: نحوه برگزاری رقابت های لیگ‌ برتر در سال جاری به صورت پلی‌آف، انگیزه خوبی به تیم‌ها داده است به خصوص تیم‌های میانه جدول و در کل‌ این موضوع را برای فوتسال مفید می‌دانم.

سرپرست فرش‌آرا روی کار داور تأثیر گذاشت

اسماعیل طاهری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد گفت: داوری بازی امروز سبب شد زحمات یک هفته‌ای تیم ما در چند دقیقه از بین رود، تماشاگران بازی خوبی دیدند اما علی‌رغم زیبایی بازی اعتراضات سرپرست فرش آرا باعث شد کنترل بازی از دست تیم داوری خارج شود و فکر نمی‌کنم این اشتباهات قابل گذشت باشد.

سرمربی تیم فوتسال پارسیان شهر قدس تصریح کرد: بازیکنان فرش آرا قصد داشتند سرعت بازی را بگیرند و در چند مورد روی شروع مجددها این کار را انجام دادند.

وی ادامه داد: بر خلاف نیمه اول که قضاوت خوبی‌ را شاهد بودیم نیمه دوم تحت تأثیر داد و بیداد سرپرست فرش آرا، کنترل بازی از دست داور‌ خارج شد.

طاهری خاطرنشان کرد: با تمام اشتباهات داوری همچنان فشار لازم بر فرش‌ آرا را وارد کردیم و با استفاده از سیستم پاورپلی به گل رسیدیم اما روی اشتباه گل سوم را خوردیم؛ در حالی‌که می‌خواستیم‌ توپ را حفظ کنیم گل خوردیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار