ستاندار كرمانشاه تاكيد كرد: بانک ها هرچه سریعتر واحدهای تملك شده را تعيين تكليف کنند.
کد خبر: ۶۵۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ 15 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند صبح شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: بهبود فضاي کسب و کار يكي از اولويت هاي بسيار مهم مديريت ارشد استان است كه با جديت آن را دنبال مي كند.

وي بيان داشت: وضعیت این شاخص یکی از مهم ترين موضوعاتی است كه يك كارآفرين هنگام سرمايه گذاري در هر استان، ابتدا آن را بررسي و تجزیه و تحليل مي كند.

مقام عالي دولت در استان تصريح كرد: متأسفانه درسال 96 این شاخص در استان كرمانشاه در وضعيت خوبی نبود و در رتبه 31 کشوری قرار داشتيم. خوشبختانه با تلاش هايي كه طي اين مدت صورت گرفت در بهار ۹۷ رتبه استان به جايگاه ۲۸ بهبود پیدا کرد.

وي خاطرنشان ساخت: چندي پيش كمیته ای با حضور نمايندگان اقتصاد و دارایي، دادگستری، اتاق بازرگانی و سازمان مدیريت و برنامه ريزي براي شناسايي و موانع موجود در مسير فضاي كسب و كار و راهبردها و راهكارهاي رفع اين موانع تشكيل شد که این کار انجام گرفت و گزاش آن امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتي ارايه گردید.

رئيس شوراي اداري استان ادامه داد: مديريت ارشد استان به دنبال يافتن راهکارهای عملیاتی براي بهبود فضاي كسب و كار است و در نشست بعدي ستاد اقتصاد مقاومتي پيرامون اين راهكارهاي پيشنهادي، بحث هاي كارشناسي صورت خواهد گرفت.

مقام عالي استان تاكيد كرد: بانک ها باید واحدهايي را كه تملك كرده اند را هرچه سريعتر تعيين تكليف کنند و برنامه زمان بندي شده در اين زمينه را ارايه دهند.

وي گفت: بهره برداري از مجموعه هايي مانند پارک علم و فناوری و بیمارستان پاوه از جمله مهمترين دغدغه هاي مديريت ارشد استان است كه برنامه زمان بندي شده بهره برداري از اين پروژه ها در نشست امروز ارايه شد.

رئيس ستاد اقتصاد مقاومتی استان بيان داشت: ساختمان پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی سال هاست در دل شهر همچنان نیمه کاره مانده است. با رایزنی ها و پیگیری هایی که طی این مدت صورت گرفت، دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور موافقت کردند ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از منابع ملی در اختیار این پروژه قرار دهند و مدیریت ارشد استان نیز همین میزان اعتبار را از محل اعتبارات استانی اختصاص دهد.

استاندار كرمانشاه افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته باید نمای ساختمان تا پایان سال به اتمام برسد و همچنین 5 طبقه از ساختمان و طبقات ابتدایی تکمیل شوند.

وي گفت: همچنین راه و شهرسازی در تلاش است بیمارستان پاوه هرچه سریعتر تکمیل شده و جهت بهره برداری تحویل دانشگاه علوم پزشکی شود.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار