رئیس اتاق اصناف مشهدمقدس گفت: در اکثر گروه‌های کالایی زیرمجموعه لوازم‌التحریر در بازار شهر مشهد شاهد افزایش قیمت بوده‌ایم.
کد خبر: ۶۵۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 15 September 2018

به گزارش تابناک : محمود بنانژاد اظهار داشت: متأسفانه باید این را گفت که در اکثر گروه‌های کالایی زیرمجموعه لوازم‌التحریر در بازار شهر مشهد شاهد افزایش قیمت بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه علت اصلی افزایش قیمت لوازم‌التحریر وابستگی این کالاها به قیمت ارز است، خاطرنشان کرد: این مسئله نوعی آسیب است که تمام کالاهایی که در کشور ما مورد نیاز مردم است به نوعی با قیمت ارز ارتباط داشته و با  افزایش قیمت ارز بالا رفتن قیمت هم به وجود می‌آید.

رئیس اتاق اصناف مشهدمقدس اظهار داشت: ما برای تأمین نیاز کالایی لوازم‌التحریر مشکلی نداریم اما متأسفانه قیمت‌ها بسیار بالا بوده و برای تنظیم بازار اقدام به عرضه انواع لوازم‌التحریر در نمایشگاه بین‌المللی داشته‌ایم اما این میزان تمام نیاز بازار را رفع نمی‌کند.

بنانژاد ادامه داد: البته در این میان برخی از تخلفات هم دیده می‌شود به عنوان مثال برخی از فروشندگان کالاهایی را از قبل خریداری کرده‌اند و هم اکنون باید با همان قیمت قبلی کالای خود را به فروش برسانند اما قیمت را بالا برده و در این حوزه تخلف می‌کنند.

وی بیان کرد: در این زمینه نیاز است که تدبیری بلندمدت اندیشیده شود چراکه با این وضعیت، با نوسانی که درقیمت ارز همین مشکل به وجود می‌آید در واقع نیاز است که برای تولید بهینه و یا قیمت پایین برنامه‌ریزی داشت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار