کارگردان نمایش "در مسیر عشق" گفت: نخستین تئاتر تلفیقی عاشورا و مدافعان حرم در مشهد روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۶۵۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 16 September 2018

به گزارش تابناک : الهام فکور اظهار داشت: نمایش "در مسیر عشق" تلفیق واقعه عاشورا و مدافعان حرم موجب جذب مخاطب جوان به فرهنگ عاشورایی می‌شود.

کارگردان نمایش "در مسیر عشق" گفت: آشنایی با شهید عیسی سید حسینی بنده را به موضوع ترکیب واقعه عاشورا و شهیدان مدافع حرم مشتاق کرد، زیرا عاشورا یک واقعیت است و دفاع از حرم هم یک واقعیت و ترکیب این دو سبب ایجاد اندیشه حسینی و عاشورایی در قلب مخاطب امروز می‌شود.

فکور بیان کرد: سال گذشته که نمایش "کربلا تا شام" در 10 شب به روی صحنه رفت، 3هزار مخاطب از آن استقبال کردند و همین امر موجب شد که امسال همان نمایش را با ایجاد تغییرات به روی صحنه ببریم.

وی افزود: در بخش‌های اطلاعات نظامی، مدافعان حرم‌، دکور، گریم، شمشیرزنی و بازی‌ها و ... افراد متخصص ما را یاری کردند و دلیل رضایت مخاطب از "در مسیر عشق" همین همیاری متخصصان حوزه‌های مختلف است.

فکور تصریح کرد: جوانان به شکل باورنکردنی به فرهنگ عاشورایی علاقه دارند و پس از اجرای نمایش "کربلا تا شام" و "در مسیر عشق" اشتیاق زیادی نسبت به این گونه نمایش‌ها ایجاد شد.

وی بیان کرد: در نمایش‌های من‌، در هر شرایط سختی باید اخلاق و روابط در کار رعایت شود تا نتیجه آن بتواند در قلب مخاطب نفوذ کند و نهایت تاثیرگذاری را داشته باشد.

کارگردان نمایش "در مسیر عشق" افزود: در این نمایش آقایان جهانپا، بخشی، لشکری، علیمردانی، حقانیان، باخرد و خیلی دیگر از متخصصان هنری مشهد همکاری داشتند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار