ستاره پیشین تیم فوتبال السد قطر پیروزی این تیم برابر استقلال در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را پیش‌بینی کرد.
کد خبر: ۶۵۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ 17 September 2018

به گزارش تابناک : خالد سلمان، پیشکسوت نامدار فوتبال قطر و السد همراه تیم الدحیل، حریف پرسپولیس به تهران سفر کرده است.

وی درباره رویارویی السد و الدحیل با حریفان ایرانی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید به خودمان بابت حضور 2 تیم از قطر در این مرحله از رقابت‌ها تبریک بگوییم و آنها سطح فنی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. امیداور هستیم پیروزی الدحیل برابر پرسپولیس امروز ما را به آرامش برساند. هر چند این بازی آسان نیست. السد در ورزشگاه آزادی توانست حریف خود (استقلال) را با 3 گل شکست دهد. امیدوارم السد 2 بر صفر در بازی امروز به پیروزی برسد.

خبر دیگر از حریف قطری پرسپولیس نیز حمایت همه‌جانبه سفارت این کشور در تهران است.

روزنامه الوطن در این رابطه نوشت: سفارت قطر در تهران از لحظه ورود تیم فوتبال الدحیل تمامی حمایت‌های لازم را به عمل آورد. آنها مایل به پیروزی الدحیل و کسب جواز صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند. همچنین تعدادی از هواداران تیم فوتبال الدحیل در محل اقامت این تیم حضور دارند.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال السد قطر و استقلال ساعت 20:30 امروز (دوشنبه) برگزار و تیم برنده راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌شود. در بازی رفت السد با نتیجه 3 بر یک در ورزشگاه آزادی تهران از سد استقلال گذشت.

تیم فوتبال الدحیل قطر نیز در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد. دیدار برگشت این دو تیم ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و تیم برنده آن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه خواهد یافت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار