معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی محدودیت‌های ترافیکی حرم مطهر و اطراف آن را در تاسوعا و عاشورای حسینی تشریح کرد.
کد خبر: ۶۵۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ 17 September 2018
به گزارش تابناک : سید خلیل منبتی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی حرم مطهر رضوی و اطراف آن اظهار کرد: طبق روال، پارکینگ‌های حرم مطهر از ۲۴ ساعت قبل از تاسوعا، تا ۲۴ ساعت پس از عاشورا مسدود خواهد شد.
 
وی پیرامون ورود خودروها و نیز هیئات عزاداری افزود: خیابان‌های منتهی به حرم مطهر نیز به همین صورت توسط نیروی محترم انتظامی مسدود خواهد شد و ورود خودروها ممنوع است؛ به این صورت که خیابان‌ها صرفا جهت عزاداری هیات‌ها بوده و ماشین تردد نمی‌کند.
 
منبتی در این خصوص اضافه کرد: حسب هماهنگی با هیئات مذهبی و راهنمایی و رانندگی، هرجا که محدودیت ترافیکی باشد، ماشین‌های صوت اجازه ورود نداشته و تنها چرخ‌دستی‌هایی که حمل صوت می‌کنند، اجازه ورود خواهند داشت.
 
معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی با تاکید بر لزوم همکاری عموم مردم در حفظ نظم عنوان کرد: خواهشمندیم که مردم همکاری لازم را با خدمه در اماکن متبرکه داشته باشند و در مسیرهایی که برایشان تعیین شده حرکت کنند. همچنین با هیئات مذهبی نیز هماهنگی‌ها صورت گرفته و به خاطر این که ازدحام جمعیت صورت نگیرد، همکاری عزیزان را خواستاریم. به علاوه توصیه می‌شود در شلوغی و ازدحام مراقبت از اطفال خردسال و یا افراد مسن به عمل آید.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار