استاندار یزد:
استاندار یزد با اشاره به ضرورت استفاده از زبان هنر برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان، گفت:‌ تمسک به هشت سال دفاع مقدس کارآمدترین راهکار برای اداره کشور در عصر حاضر است.
کد خبر: ۶۵۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 17 September 2018

«محمود زمانی قمی» در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به ضرورت زنده نگه یاد و خاطره شهدا، ‌اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای نهادینه کردن ارزش‌هایی نظیر ایثار و شهادت بین نسل جوان است.

وی امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی را مدیون رشادت و ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود:‌ شهدا و جانبازان رسالت خود را برای پیشرفت ایران اسلامی ادا کردند و الان نوبت مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی کشور است.

استاندار یزد خطاب به مدیران گفت:‌ صاحبان اصلی نظام و انقلاب اسلامی مردم و جانبازان هستند که با استقامت ارزش‌های ایران را در همه شرایط حفظ کردند.

زمانی قمی با بیان این‌که هشت سال دفاع مقدس رنگ و بوی کربلایی داشته و دارد،‌ تصریح کرد: دفاع مقدس هیچ الگویی جز نهضت کربلا و شهدای اسلام نداشته است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به ضرورت همکاری و همراهی تمام مسئولان دولتی برای برگزاری هرچه باشکوه تر بزرگداشت سالروز دفاع مقدس،‌ تأکید کرد:‌ من به تمام فرمانداران و مدیران استان مجوز می‌دهم که تمام امکانات سازمانی خود را برای بزرگداشت دفاع مقدس بکار بگیرند.

وی تمسک به شیوه‌های هشت سال دفاع مقدس را کارآمدترین راهکار برای اداره کشور در عصر حاضر دانست و بیان کرد: دفاع مقدس هیچ وقت از تاریخ حذف نمی شود و هیچ کس نمی‌تواند عظمت را کم کند.

استاندار با اشاره به ضرورت استفاده از زبان هنر برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس،‌ گفت:‌ مسئولان و دست‌اندرکاران می‌توانند با زبان هنر آثار خود را برای آیندگاه جاودانه کنند.

زمانی‌قمی در پایان خاطرنشان کرد: مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس باید با زیباترین شیوه و کوتاه‌ترین زمان به نسل جوان منتقل شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار