سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی از برنامه ریزی برای تقویت و رونق بخشی به مراکز اسکان رسمی زائران در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ 17 September 2018

به گزارش تابناک : سید جواد حسینی ظهر دوشنبه  در بازدید از پارک زائر پذیر غدیر اظهار کرد: موضوع اسکان زائران توسط استانداری خراسان رضوی دنبال می شود و سیاست ما در حوزه زیارت، رونق بخشیدن به مکان های اسکان رسمی در افق دراز مدت می باشد. 

وی افزود: مشهد به دلیل وجود بارگاه منور رضوی میزبان میلیون ها زائر در سال است بوده که برای آستان بوسی مرقد مطهر امام هشتم(ع) وارد خراسان رضوی شده و به مشهد سفر می کنند تا از برکات معنوی زیارت بهره مند شوند.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در میان زائران امام هشتم(ع) اقشار کم درآمد نیز حضور دارند که وجود مکان های اقامتی از جمله  پارک زائرپذیر غدیر نقش مؤثری در اسکان  این قشر از زائرین را برعهده دارد. 

حسینی تصریح کرد: شهرداری مشهد با ایجاد این مکان به صورت متمرکز خدمات جامع و کاملی را به زائرین ارائه می دهد و امید است با توسعه و تجهیز این پارک و ایجاد اماکن مشابهی ظرفیت اسکان موقت زائرین افزایش یابد. 

وی خاطرنشان کرد: تعداد زائران امام هشتم(ع) هر سال افزایش می یاد که باید برای اسکان وارائه خدمات به این افراد برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا در آینده  با مشکل اسکان خصوصا برای اقشار متوسط و کم درآمد جامعه مواجه نباشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار